פרקט מעץ אלון טבעי

פרקט עץ אלון טבעי הוא בחירה מצוינת עבור מי שמחפש פרקט מעץ מלא, שיהיה עמיד וחזק לאורך זמן רב, בעל נראות מרשימה ושישתלב בצורה מושלמת עם מגוון רחב של עיצובים. יש לציין כי ניתן בקלות לצבוע פרקט אלון וכך לשנות את הטקסטורה שלו בהתאם לטעמכם האישי. ישנם סוגי פרקטים סינטטיים, שמרביתם מגיעים עם הדפס דמוי עץ. אך בחירה בפרקט מעץ אלון טבעי, מקנה לכם להנות מהדבר האמיתי ולא להתפשר על הדפס דמוי עץ.

לפני שמבצעים התקנת פרקט אלון טבעי בחדרי הבית, חשוב לבחון את כל אפשרויות הפרקטים הקיימים. זאת משום שישנה סבירות כי בחדרים שונים בהם הרצפה נתונה לעיתים תכופות לגרירת רהיטים, באה במגע עם נוזלים או שמא בחלל ישנה לחות גבוהה, יהיה עדיף להתקין פרקט למינציה-אלון טבעי. פרקט הלמינציה ידוע כעמיד וחזק בפני נוזלים ושחיקות שונות.

פרקט עץ אלון טבעי

הודות לנראות הייחודית ולאיכות הגבוהה של הפרקט מעץ אלון, מחירו נחשב ליקר ביחס לסוגי הפרקטים הסינטטיים. זאת העובדה שהשימוש בו יהיה לרוב בבתים פרטיים או בחללים קטנים ולא בבתי עסק גדולים.

אצלנו באתר תוכלו להנות מפרקטים איכותיים העשויים 100% עץ אלון טבעי. כמו כן, צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מענה מקצועי לכל שאלה. בחירה בפרקטים האיכותיים שלנו תבטיח לכם פרקט איכותי ועמיד, שישמש אתכם לאורך זמן רב.