בלוג

מחירי פרקטים

מחירי פרקטים

כשעוסקים בפרקטים יש אין ספור אפשרויות ולפעמים המבחר נוטה לבלבל אותנו ולכן כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית, אמינה, כזו שאפשר לסמוך עליה, סוג של ״אבא ואמא״ בכל מה שקשור לתהליך בחירה והתקנת הפרקט על כל שלביו.

ניתן להשיג היום פרקט כמעט בכל צבע אפשרי: חום כהה, חום בהיר, מוקה, שמנת, לבן, אדמדם, שילוב של כמה גוונים, פרקט בצבע עץ טבעי לצד מגוון של סגנונות: פרקט מעושן, פרקט מודרני, פרקט בסגנון כפרי ואם זה לא מספיק אז עלינו גם לבחור את הגימור הסופי בין אם זה גימור לקה ובין אם שמן.

מאילו פרמטרים מורכב מחיר הפרקט?

אנשים רבים שואלים כמה עולה להתקין בבית או במשרד פרקט ואין לכך תשובה חד משמעית משום שהמחיר לא רק תלוי בסוג הפרקט שאנו בוחרים, אלא מפרמטרים נוספים.

סוג העץ

קיימים סוגים שונים של עצים מהם מייצרים את הפרקט: אורן, אלון, איפאה, אגוז או דובדבן ועוד. למעשה, סוג העץ הוא אחד הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על המחיר הסופי של הפרקט אבל לא רק.

סוג הפרקט

גם סוג הפרקט עצמו – דמוי פרקט, פרקט תלת שכבתי, פרקט דו שכבתי פרקט מעץ טבעי בלבד משפיעים על העלות הסופית של הפרקט.

פרמטרים נוספים המשפיעים על עלות הפרקט הם הפאנלים שנבחר, הספוג עליו מתקינים את הפרקט ותהליך ההתקנה (יש כל מיני שיטות להתקין את הפרקט כמו למשל שיטת ההדבקה, שיטה שבה מפרקים את הריצוף הקיים וממש בונים תשתית לפרקט מאפס ועוד. ככל שההתקנה מורכבת ומסובכת יותר, כך מחיר הפרקט יעלה.

אז כמה בכל זאת זה עולה?

את המחיר קובעים לפי מטר מרובע ומתייחסים למחיר הפרקט, מחיר הפאנל, מחיר הספוג וכאמור עלות ההתקנה. עלות ממוצעת של פרקט למינציה נעה בין 60 שקלים ל-200 שקלים למטר מרובע פלוס מע״מ כאשר למחיר הזה עלינו גם להוסיף את מחיר הפאנל, מחיר הספוג ועלות ההתקנה שנעה בין 50 ל-70 שקלים למטר מרובע. אם מתייחסים לעלות של פרקט תלת שכבתי העלות של הפרקט עצמו תהיה בין 100 שקלים ל- 400 שקלים למטר מרובע פלוס מע״מ ועלות ההתקנה בין 50 ל-100 שקלים למטר מרובע. כמובן שהמחירים הינה ממוצעים וזה מאוד תלוי בסוג הפרקט שבחרנו ובחברה.

חברת סהרה שטיחים ופרקטים משווקת לקהל לקוחותיה סוגים שונים של פרקטים לבית ולמשרד : למינציה דמוי פרקט ופרקט תלת שכבתי ברמת גימור מושלמת ועל בסיס הרכיבים והטכנולוגיה המתקדמים ביותר. תוכלו להתרשם באתר שלנו מהדוגמאות השונות ולהשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר. נציג של החברה יחזור אליכם ממש בקרוב ויסייע לכם בתהליך הבחירה ובמתן הצעת מחיר.

לסיכום, כאשר בוחרים פרקט עלינו להתייחס כמובן למחיר ולעלות הסופית שתשפיע על הבחירה שלנו, לבדוק ממה העלות הזו מורכבת, אך יחד עם זאת יש להתייחס לחברה שמספקת עבורנו את הפרקט, לוודא כי אנו מקבלים אחריות מלאה, לשאול על תהליך התחזוקה של הפרקט ולבחור את סוג הפרקט וסוג העץ ממנו יהיה עשוי בהתאם לסגנון העיצובי והקו המנחה של כל חלל בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *