בלוג

פרקטים למשרד

פרקטים למשרד

אנו מבלים שעות רבות בעבודה ועבור רבים מאיתנו המשרד מהווה את ביתנו השני. לכן, יש חשיבות רבה לנראות שלו וזו הסיבה שחברות, ארגונים ובעלי עסקים רבים משקיעים רבות בתהליך עיצוב המשרד בכדי להקנות אווירה נינוחה, רגועה, אווירה שתדמה בית. ממש כמו שבחירת הריצוף קובעת את האווירה הנוצרת בחללים השונים בביתנו, כך היא גם קובעת את האווירה שתיווצר אצלנו במשרד. פרקט מעשיר את המשרד, מעניק לו עומק וכל מי שנכנס מקבל רושם חיובי על המקום שכן ההשקעה נראית לעין באופן מידי.

תהליך בחירת פרקט למשרד

מאוד חשוב לבחון את החלל עצמו טרם בוחרים את הפרקט הנכון. במידה וקיימים רהיטים, גופי תאורה, שטיחים, צבע של הקירות ושאר אלמנטים המשפיעים על עיצוב המשרד כדאי לבצע התאמה בינם לבין פרקט למשרד שייבחר, אך אם הסיטואציה הפוכה, כן ניתן לבחור קודם כל את הפרקט משום שהוא נותן טון יחסית גבוה ומשפיע על האווירה ורק אחר כך לבחור את שאר הפריטים.

בנוסף, בתהליך הבחירה חשוב לקחת בחשבון את נושא התקציב שעומד ברשותנו – פרקט גושני הוא היקר ביותר, אחריו מגיע פרקט תלת שכבתי ויש גם אופציה של פרקט למינציה– פרקט העשוי מסיבים ושאריות של עץ בשילוב דבקים מיוחדים השומרים על הפרקט עמיד בפני סריטות וכתמים לאורך זמן. במידה והחלטתם לבחור בפרקט תלת שכבתי, כדאי להכיר את סוגי העצים השונים, את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ורק אז לקבל החלטה.

בכל אופן, לא משנה באיזה פרקט למשרד בחרתם, חשוב לבדוק האם מקבלים אחריות מלאה על הפרקט, מי מבצע את תהליך ההתקנה, כמה זמן זה לוקח וכיצד זה מתבצע בפועל, שכן ההתקנה עלולה להשפיעה על פעילות המשרד. חשוב לבחור בחברה מוכרת עם שם, ניסיון ומוניטין בתחום הפרקטים, בחירה שתבטיח לנו פרקט איכותי.

תחזוקה של פרקט למשרד

מכיון ומדובר במשרד בו התנועה ערה יחסית, מגיעים לקוחות, עובדים וספקים, כדאי לבחור בפרקט שקל לתחזק ופשוט מאוד לנקות כמו פרקט למינציה למשל. כל מה שצריך הוא רק להעביר מטלית לחה והפרקט נקי לגמרי וגם אין צורך לבצע שיוף או ליטוש שלו אלא רק למרוח שכבה של לכה אחת לכמה חודשים והפרקט נראה ממש כמו חדש.

לסיכום, בחירת פרקט למשרד תעניק לו מראה אלגנטי ויוקרתי, תיצור אווירה נעימה עבור העובדים ותשתלב נפלא עם כל סגנון ואווירה שאנו רוצים ליצור במקום העבודה שלנו.

קרא עוד על:

כן או לא: פרקט למינציה

פרקט תלת שכבתי

פרקט למינציה או פרקט טבעי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *