בלוג

פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי

כולנו משקיעים לא מעט בתהליך העיצוב של הבית: חושבים על התכנון ועל מיקום של כל חלל וחלל, חושבים על תאורה מתאימה, מתלבטים רבות לגבי רהיטים, אביזרים משלימים, קרמיקות וחיפויים למטבח וחדרי האמבטיה כאשר אחת הבחירות הכי חשובות, זו המשפיעה באופן ישיר על האמירה האחרונה מבחינה עיצובית היא ללא ספק הרצפה. פרקט לבית תלת שכבתי הוא אחד מבין סוגי הפרקטים הנפוצים בבתים ומשרדים בישראל בשל יתרונותיו הרבים. פרקט תלת שכבתי כשמו כן הוא – פרקט המיוצר בתהליך ייחודי של שלוש שכבות.

מצד אחד התקנה של פרקט תלת שכבתי מאפשרת לנו להנות מהמראה העיצובי הייחודי של הפרקט הגושני, פרקט המיוצר מ-100% עץ טבעי בעל מראה יוקרתי ואלגנטי, אך הוא זול משמעותית בהשוואה לפרקט זה, משום שרק השכבה העליונה שלו מיוצרת מעץ טבעי איכותי ויקר כאשר השכבות השנייה והשלישית מיוצרות מעץ זול יותר. גם תהליך ההתקנה של פרקט תלת שכבתי פחות מסובך מפרקט שכולו עץ גושני.

בעוד פרקט תלת שכבתי מיוצר משלוש שכבות עץ הדבוקות זו לזו, פרקט גושני מיוצר משכבת עץ אחת אחידה ועמוקה. ניתן לבחור את השכבה העליונה של העץ, זו שלמעשה אנו דורכים עליה מתוך קשת רחבה של אפשרויות כמו למשל עץ איפאה הנחשב לעץ חזק במיוחד המעניק לחלל מראה מעט מחוספס, עץ דובדבן בעל מראה אלגנטי ונקי, עץ אלון, עץ אגוז או עץ אפריקאי. העובי של פרקט עץ תלת שכבתי נע בין 13-19 מילימטרים והשכבה העליונה נעה בין 3-4.5 מילימטרים.

פרקט תלת שכבתי – יתרונות

1. מגוון של דוגמאות, מרקמים וגוונים – כאמור יש המון סוגים של עצים מהם ניתן לייצר פרקט תלת שכבתי. בחירה נכונה וחכמה תוך מחשבה תחילה תאפשר לנו בקלות רבה ליצור את המראה והאווירה אליהם אנו מייחלים בתהליך עיצוב הבית או המשרד. ניתן ליצור מראה מודרני ונקי על ידי בחירת פרקט צבוע בלבן, שמנת או אפרפר, מראה כפרי בבחירת עץ עם גוון יותר כהה, מראה מעושן, אורבני או כל סגנון עיצובי אחר. גם כאן ניתן לבחור בין סוגים שונים של גימורים: לכה, שמן, מבריק או מאט ליצירת המראה המושלם. גימור לכה מומלץ למי שרוצה לשמור על הפרקט מפני כתמים וסריטות.

2. מחיר – כאמור בהשוואה לפרקט גושני, המחיר של פרקט תלת שכבתי זול בהרבה, אך אם משווים אותו לפרקט למינציה, כמובן שמדובר בליגה אחרת לגמרי. טווח המחירים של פרקט תלת שכבתי משתנה ותלוי בסוג הפרקט, במדינה שבה הוא מיוצר, ברמת ובסוג הגימור. טרם בוחרים חברה שתספק לנו את הפרקט והמחיר בו אנו מעוניינים, חשוב לוודא שההתקנה מגיעה עם אחריות מלאה.

3. תחזוקה– התחזוקה של פרקט תלת שכבתי דומה מאוד לתחזוקת פרקט גושני והיא כוללת בין השאר שיוף וליטוש אחת לכמה שנים. חשוב לוודא מהם שלבי התחזוקה שעלינו לבצע, כל כמה זמן וכיצד. יתרון בולט של הפרקט הרב שכבתי על פני פרקט טבעי מלא הוא בכך שהוא פחות נוטה להתעוות בשל המבנה הייחודי שלו ולכן מחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

לסיכום, הבחירה בפרקט תלת שכבתי מאפשרת לנו מצד אחד להנות ממראה אלגנטי ויוקרתי בחללים השונים בביתנו אך מצד שני להשקיע מחיר סביר ונוח שלא קורע את הכיס.
חברת סהרה שטיחים ופרקטים מתמחה בשיווק פרקטים תלת שכבתיים ממגוון סוגים ובהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציג מכירות יחזור אליכם בהקדם למתן מידע נוסף בכל הנוגע לפרקט תלת שכבתי: סוגי הפרקטים השונים, מחיר למטר מרובע, תהליך ההתקנה ועוד… התהליך מלווה באחריות מלאה ומתבצע על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום התקנת פרקטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *