בלוג

כן או לא: פרקט למינציה

כן או לא: פרקט למינציה

מהו פרקט למינציה? במה הוא שונה מפרקט רגיל? ומהן היתרונות שלו? אם אתם רוצים לבצע החלפת רצפות או הנחת פרקט בבית בעסק או בכל מבנה – חשוב שתשימו לב למידע ולטיפים אודות פרקט למינציה. 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים בפרקט על מנת לרצף את רצפות המבנה שלהם וזאת משום שפרקט מקנה את היכולת ליהנות ממגע רך ונעים של הרצפה, ממגע מפנק וכזה שמקנה עיצוב כפרי או מודרני ייחודי וזאת בהתאם לסוג הפרקט שנבחר.

כיום ישנם כמה וכמה סוגי פרקטים ביניהם: פרקט עץ, פרקט סיבית, פרקט למינציה ועוד, כאשר פרקט למינציה נחשב פופולארי יותר וזאת בשל האטרקטיביות שלו הנובעת במחיר זול יותר מפרקט העשוי עץ מלא ושלל יתרונות בולטים.

אבל מה צריך לדעת על פרקט למינציה?

פרקט למינציה הוא כזה שעשוי משכבות של ציפוי שקוף, של טקסטורת הפרקט ושל מרקם העץ העשוי מחומרי עץ ממוחזרים וסינטטיים. המילה ‘למינציה’ מגיעה מהלשון של ציפוי שמתבצע על גבי הפרקט ונותן לו את המגע הנעים ואת הציפוי המבריק שמקנה לו גם את  המראה הטבעי של עץ מלא.

פרקט למינציה בשל הוספת מרקמים וטכנולוגיה מתקדמת, מאפשר מקסימום איכות בקבלת ריצוף שמחזיק מעמד לאורך שנים.

אבל ממה עשוי פרקט למינציה?

פרקט מסוג זה עשוי שכבות שכבות כאשר שהשכבה הראשונה היא זאת שעליה לדמות  באופן כמעט מדויק עץ מלא, השכבה האמצעית עשויה פלטות HDF שהוא בעצם נסורת עצים ודבקים, תוך שהשם המקצועי של שכבה זאת היא פלטת HDF בעוד שרמת הדחיסות של השכבה השנייה משפיעה מאד על האיכות של הפרקט ולכן יש לבחור כאלה בעלות דחיסות גבוהה.

השכבה האחרונה של הפרקט חשובה גם היא כאשר עליה להיות ליבה של עץ דחום שמגן על הפרקט ומצופה בחומריים ייחודיים כך שהיא מגנה על הפרקט מפני מפגעי הזמן ומפגעי מזג האוויר.

פרקט מסוג זה מתאים גם לריצוף בתוך המבנה וגף לריצוף חיצוני כמו ריצוף גינה, סביבה של בריכה, פטיו ועוד.

אבל מהן היתרונות של פרקט למינציה?

יתרונות של פרקט מסוג זה, ישנם רבים והם כוללים את היכולת לרצף את הבית או את העסק בצורה אלגנטית, לרצף שטחים גדולים במחירים אטרקטיביים, ליהנות מפרקט שנחשב עמיד במיוחד לאורך שנים.

עוד יתרון בולט נוגע לכך שניתן לנקות את הפרקט בקלות ולתחזק אותו כמו גם להתקינו בקלות על ידי חברות המתמחות בתחום כמו חברה “סהרה” המספקת פרקטים איכותיים ושטיחי יוקרה.

אז כיצד מחליטים אם כדאי לא או לא כדאי לבחור בפרקט למינציה?

רבים האנשים אשר מתלבטים בין סוגי הפרקטים השונים וזאת בעיקר בשל ההבדלים שבין פרקט עץ טבעי לבין פרקט עשוי למינציה.

עם זאת כיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ובשל אנשים מומחים המייצרים את הפרקטים כמו המומחים של “סהרה” ניתן ליהנות מפרקט במחיר אטרקטיבי שנראה ומרגיש יוקרתי ונכון ממש כמו פרקט עשוי מעץ מלא.

בנוסף תחזוקת הפרקט זמינה יותר, הנראות נעימה לעין תוך שפרקט כזה מאפשר ריצוף קל יותר בבניה קלה תוך קבלת מחיר אטרקטיבי במיוחד בעיצוב הכולל של הבית.

לסיכום, אם אתם רוצים לרצף בקלות את הבית ולבצע את הריצוף והעיצוב מחדש עם חומרי איכות, זה הזמן לפנות אל חברת “סהרה – שטיחים ופרקטים” וליהנות משירות טוב, פרקט מעוצב לפי התאמה ובחירה אישית תוך קבלת שירות עשוי ללא רבב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *