בלוג

האם כדאי לשלב שטיח בחדר העבודה?

האם כדאי לשלב שטיח בחדר העבודה?

בעבר, אנשים שהיו מוצאים עצמם עם חדר פנוי בביתם, היו הופכים אותו לחדר עבודה. התכלית שלו? חדר ללא מטרה כללית, בו ניתן לעבוד על חשבונות, לקרוא בפרטיות או לנוח. כיום, בעידן בו המון אנשים עובדים מביתם, חדר עבודה הוא חלק בלתי נפרד מהבית תוך שיש לו ייעוד ברור. חדר העבודה יכול להיות לדוגמא קליניקה או משרד, וגם בהם ראוי וכדאי להשקיע – עיצובית ופרקטית. אותה השקעה יכולה לבוא לידי ביטוי גם ברכישת שטיחי שאגי, עבודת יד, שטיחים קלאסיים, שטיחי וינטג’, שטיח עגול וכו’.

גם לחדר העבודה מגיע ליהנות מעיצוב!

חדרי העבודה בבתים הם מקום העבודה של אנשים רבים. כיום, רואי חשבון, מקדמי אתרים, מנהלי פרויקטים, מעצבים גרפים ואנשי מקצוע נוספים, מנהלים קריירות שלמות מחדר העבודה שבביתם. מאחר ומדובר על חדר כה מרכזי, חשוב לעצב אותו וכך לבסס סביבת עבודה נעימה, מזמינה וכזו המעוררת השראה. בהתאם לייעודו של חדר העבודה, יהיה ניתן לבחור בשטיחים בצבעים שונים, כך שהם יתכתבו גם עם תחום העיסוק של העובד, וגם עם יתר האלמנטים הנוכחים בחדר.

השטיח כמפחית רעשים בחלל

ישנם חדרי עבודה גדולים מאד. עד כמה גדולים? עד לכדי מצב שעובדים בהם מספר אנשים. מאחר ותכליתו של החדר היא עבודה, חשוב לבסס סביבת עבודה נוחה ונקייה כמה שיותר מרעשים. בחדרים בהם לא משולבים שטיחים, שומעים כל צעד וכל תזוזה של הכיסא. מנגד, חדרי עבודה שבהם מניחים שטיח על הרצפה, זוכים לאווירה שקטה ולפס קול מלודי לאורך כל היום. עם שטיח מכל סוג, תזוזה של כסאות העובדים על השטיח או צעדים של כניסה ויציאה מהחדר, כלל לא נשמעים.

חווית אירוח שונה ללקוחות וקולגות

אנשים שהחליטו לעבוד מחדר העבודה מהבית שלהם, בחרו לוותר על עבודה במשרד חיצוני. המשמעות היא שאל חדר העבודה מגיעים גם אנשי עסקים, קולגות ולקוחות לפגישות. כיום, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי הדרך לחתימה על עסקאות עוברת במתן תחושה נעימה וביתית לאנשים שעובדים מולם. שטיח במשרד שלכם נותן תחושה ביתית, אינטימית, מקרבת ונוחה! מעבר לכך, יהיה לכם בהרבה יותר נעים לארח בחדר עבודה שבו יש שטיח, תוך שכל שטיח שלא תבחרו יתרום עיצובית ויוסיף טאץ’ מעניין לנראות הכוללת.

אילו שטיחים מתאימים לחדרי עבודה?

כשרוצים לבחור שטיחים לחדר עבודה, מדובר על השאלה המורכבת ביותר, ובכדי להשיב עליה צריך להבין בעיקר מהו גודלו של חדר העבודה, המבנה שלו והתכלית שלו.

אז במה בוחרים, שטיח מלבני או עגול? ככלל, השטיחים המלבנים הם השטיחים הקונבנציונליים יותר, כך שהם מתאימים לאנשי מקצוע העוסקים בתחומים “רשמיים” יותר כמו עריכת דין, ראיית חשבון, ייעוץ פיננסי ועסקי וכדומה. השטיח, כמו כל אלמנט אחר בחדר העבודה, מייצר רושם על הלקוחות. לכן, חשוב שהשטיח יתמוך את המיתוג שלכם ואת הדרך בה אתם רוצים לבנות עצמכם.

האם כדאי לשלב שטיח בחדר עבודה?
שטיח עגול
לעומת זאת מתאים יותר לחדרי עבודה שמהם מבצעים עבודות של פרסום, שיווק, יח”צ ומקצועות צבעוניים יותר. כמו כן, לפני שבוחרים בשטיח עגול, כדאי להבטיח כי מבנה החדר מאפשר זאת מבחינת המבנה שלו.

ומה באשר לצבעים? הצבעים הקלאסיים יותר – הלבן, השמנת והאפור, תורמים בנראות אלגנטית, סולידית ופשוטה יותר. מנגד, צבעים בעלי נוכחות גדולה כמו צהוב, ירוק או וורוד, נותנים טאץ’ חצוף ובועט שלא מתאים לכל חדרי העבודה. לצד ההתחשבות בעיסוק שלכם ובדרך בה תרצו לעצב את דמותכם ואת החלל, כדאי להתחשב גם באלמנטים הקיימים כבר בחדר בכדי ליצור התכתבות בין צבע הווילונות, הקירות, הרהיטים והשטיח.

One thought on “האם כדאי לשלב שטיח בחדר העבודה?

  1. segev הגיב:

    מאמר מדהים, תודה רבה, נהניתי לקרוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *