בלוג

עיצוב חדר שינה שיעניק חמימות ואינטימיות

עיצוב חדר שינה שיעניק חמימות ואינטימיות

חדר השינה הוא החדר האינטימי והפרטי בבית ולכן הקו העיצובי שלו מתוכנן על פי אופיו ועל פי הנראות המועדפת על בני הזוג הגרים בו.

המיטה הזוגית

חשוב להקפיד ולרכוש מיטה רחבה ומזרן איכותי התואם את צרכי כל אחד מבני הזוג, מזרן רך או קשיח בנוי מקפיצים או ספוג. ממקמים את המיטה במרכז החדר כך שיהיה מעבר נוח לכל אחד מבני הזוג בעליה ובירידה מהמיטה הזוגית.

בצדי המיטה רצוי למקם שידה כדי לאחסן בה פריטים אישיים, להניח בסוף היום מעליה את הספר או המשקפיים.

רצפת חדר השינה

את רצפת החדר אפשר לרצף באריחים צבעוניים או בגוון אחיד הקיימים בגדלים שונים, על פי הקו העיצובי שנבחר לחדר מודרני, כפרי או קלאסי.

משפחות רבות מעדיפות לחפות את חדר השינה בלוחות דק כיוון שהם נעימים מאד כשהולכים עליהם יחפים, הטמפרטורה שלהם תמיד ממוצעת ואפשר לרכוש את הלוחות בטקסטורות יפהפיות שמוסיפות המון חן לכל חדר. לוחות העץ מיוצרים בכמה גדלים באורכים שונים, צרים או רחבים על פי הדגם האהוב ביותר על הלקוחות.

ארון לאחסון ביגוד

ברוב חדרי השינה קיים צורך בארון אחסון גדול ולכן רבים בוחרים ליצור גומחה עבור חדר ארונות אם זה אפשרי על פי מידות החדר. בחדר ארונות אפשר למקם מדפים רבים ומוטות תליה כך שאפשר לתלות בנוחות את כל פריטי הלבוש של שני בני הזוג. אם קיים מרחב גדול בחדר הארונות מקצים שטח גם לאחסון פריטים גדולים כמו שמיכות, כריות ומצעים.

שטיחים לחדר שינה

אין כמו התחושה הכיפית כשהרגליים פוגשות השכם בבוקר את השטיח הנעים המונח בצדי המיטה במקום לפגוש רצפה קרה ובמיוחד בחורף.

שטיחים לחדר שינה מהווים אלמנט נוסף שמשדרג את הנראות של החדר וגם תורם לאווירה החמימה בו.

אפשר להניח שטיחונים בגדלים שונים על פי גודלם של המעברים בצדי המיטות או לחלופין להניח שטיח עגול או מרובע בחלק הקדמי של המיטה. שטיח שחלקו ממוקם מתחת למיטה או שטיח הנמצא בנפרד ממנה בכניסה לחדר.

חשוב להתאים את גווני השטיח לגווני החדר, שטיח לבן או שטיח בצבע אחיד, דוגמה אבסטרקטית או טלאים טלאים בצבעוניות המוסיפה שמחה רבה לחדר.

מומלץ לרכוש שטיח עבה ורך כך שיהיה נעים לדרוך עליו בכל עת, גם ביציאה מהאמבטיה למגע חמים ונעים במיוחד.

אקססוריז לחדר שינה

אם מדובר בחדר גדול, אפשר להוסיף שידת איפור נוחה או קונסולה בגווני עץ בהירים וכיסא תואם כדי ליצור פינת פינוק בחדר השינה.

כדאי לפזר כמה חפצי אקססוריז מעניינים על השידות, על הקונסולה כדי ליצור חמימות ואינטימיות משפחתית ברחבי החדר.

וילונות רכים וקלאסיים הם הטאץ’ האחרון אך הם בעלי ההשפעה הרבה ביותר על נראות החדר. המראה של הוילונות המתוחים לרוחבו של החלון או לחילופין אסופים משני צדי החלון יוצרים מראה אלגנטי המוסיף נופך אצילי לחדר השינה.

עוד באתר:

איך בוחרים פרקט

כיצד בוחרים שטיח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *