בלוג

איך בוחרים שטיח לחדר הילדים?

איך בוחרים שטיח לחדר הילדים?

כולנו מתאמצים ומשקיעים המון בתהליך עיצוב והלבשת הבית.

שטיח הוא אחד מהאביזרים הדקורטיביים  שכבר מזמן לא נבחר רק משום שהיינו רוצים להרגיש חמימות בכפות הרגליים. השטיח הוא פריט עיצובי לכל הדעות, שמצד אחד מבליט את הרהיטים והצבעוניות של החלל ומצד שני מספק לנו מענה לצרכים פונקציונליים. למשל, בחדר הילדים הרבה פעמים השטיח משמש ממש כמו משטח למשחק או קריאת סיפור. לכן בחרנו לסייע לכם ולהבין:

איך בוחרים שטיח לחדר הילדים:

צבעים וגוונים

מכיוון וברוב המקרים חדרי ילדים הם חללים שאנחנו נוהגים לעצב ולאבזר, לשלב כל מיני צבעים שבאים לידי ביטוי במצעים, בבובות, בקירות, כדאי לחשוב אולי על שטיח בגוון חלק ניטרלי כמו כחול רויאל, ירוק פיסטוק או אפילו חרדל יכול לבוא בחשבון, השמיים הם הגבול. פחות כדאי ללכת על גוון בהיר, רק בשל העובדה שבחלל כמו חדר הילדים, יש סיכוי להיווצרות של כתמים תוך זמן קצר יחסית.

יחד עם זאת, יש כאלה שמעדיפים דווקא ללכת על צבעים חלקים ומעודנים בריהוט ובאביזרים בחדרי הילדים ולכן שטיח צבעוני, כן יכול לבוא בחשבון כדי להקפיץ ולעורר את החדר, מה שנקרא ליצור אווירה.

עמידות

בעוד ברוב המקרים, נעדיף שטיח שעשוי עבודת יד כמו למשל שטיח לסלון או לחדר השינה, דווקא במקרה הזה, כדאי לבחור בשטיח שעשוי במכונה. הסיבה לכך היא משום שחדר הילדים הוא מקום שבו הילדים נמצאים לא מעט, משחקים, לפעמים נכנסים עם נעליים מלוכלכות, לפעמים פותחים טושים, בצק ופלסטלינה מה שיכול כמובן להרוס את השטיח בטווח הארוך. ההבדל בין שטיח עבודת יד לשטיח שמיוצר במכונה עומד על אלפי שקלים ולכן לא כדאי לקרוע את הכיס בחלל שגם ככה משתנה אחת לכמה שנים.

קלות ניקיון

באותו ההקשר, כדאי לבחור בשטיח עם רמת צפיפות גבוהה של הסיבים כדי שיהיה כמה שיותר קל לנקות אותו.

איך בוחרים שטיח לחדר הילדים?

שטיחים לחדר הילדים מבית סהרה שטיחים ופרקטים

השטיחים של סהרה מושלמים לחדר הילדים ויעניקו להם בדיוק את החמימות ששטיחים אמורים להעניק. ניתן לבחור בין שטיחים עגולים, שטיחי שאגי, שטיחים עם ציורים, שטיחי חיות, שטיח עם פרפרים, שטיחים עם ציורים גיאומטריים, שטיח עם רכבת, שטחי מעוינים, שטיחי וינטג‘ בגווני תכלת או ורוד, שטיחי מטרו ועוד. נשמח לסייע לכם בבחירת השטיח המושלם בהתאם לצרכים ולתקציב העומד ברשותכם.

תוכלו לבצע רכישה קלה ונוחה דרך האתר שלנו בקנייה מאובטחת עם משלוח עד לביתכם תוך 5 ימי עסקים או להגיע אלינו לחנות בחיפה הממוקמת בצומת קריית אתא. ניתן גם ליצור קשר דרך האתר, בפייסבוק, בטלפון או במייל.

אולי יעניין אותך גם:

איך בוחרים שטיח אידיאלי לחלל שלכם?

טיפים לבדיקת איכות השטיח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *