בלוג

מהי רמת צפיפות בשטיח?

מהי רמת צפיפות בשטיח?

אין ספק כי כחלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב של הבית, אחד הפריטים שהכי משדרגים ומקפיצים את כל הצבעוניות של מראה החלל הוא השטיח. השטיח נותן לחלל מסגרת, תוחם אותו מאפשר להדגיש אלמנטים מסוימים בו כמו מערכת ישיבה, כריות, שולחן וכדומה. יש כמה קריטריונים שמשפיעים על תהליך בחירת השטיח, ממש כמו כל דבר אחר שאנחנו בוחרים למקם בחללים השונים בבית אלו משפיעים על העיצוב הכללי, על האור, על האווירה וכדומה.

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך של רכישת שטיח הביתה הוא להגיע למקום שיש בו מבחר גדול, של כל סוגי השטיחים וכמובן שהמחיר יהיה נוח ואטרקטיבי, בעיקר עבור כאלה שרוצים למקם שטיח בכל חלל. הפעם בחרנו לעסוק באחד הקריטריונים החשובים בתהליך בחירת שטיח לבית ולהבין אחת ולתמיד מהי רמת צפיפות בשטיח.

לפני שנעמיק בנושא, עולם השטיחים מתחלק לשני סגנונות עיצוב עיקריים:

  1. שטיחים מודרניים – כמובן ששטיחים אלה מתאימים לבתים בעיצוב מודרני עם קווים נקיים, פשוטים שידגישו אלמנטים מסוימים בחלל. לכאן נכנסים שטיחים גיאומטריים, שטיחי טלאים, וינטג‘ ואבסטרקט.
  2. שטיחים קלאסיים– שטיחים אפגניים, פרסיים והשבטיים. שטיחים אלו יתאימו לבתים בסגנון קלאסי או בתים בסגנון כפרי.

בנוסף, שטיחים מתחלקים לשטיחים המיוצרים במכונה ושטיחים המיוצרים בעבודת יד.

מה ההבדל?

בעוד שטיחי מכונה מיוצרים מחומרים סינתטיים, שטיחי עבודת יד מיוצרים מחומרים טבעיים – שטיחים שעוברים במסורת מדור לדוד ולכל שטיח יש את הסיפור הייחודי שלו. בעוד שטיחים במכונה מיוצרים תוך מספר שעות, שטיחים בעבודת יד מיוצרים במשך חודשים רבים.

וכעת לצפיפות…

אחד ההבדלים המהותיים בשטיחים בא לידי ביטוי ברמת הצפיפות שבהם. שטיחים עם צפיפות נמוכה בהשוואה לשטיחים עם צפיפות גבוהה. ככל שהשטיח צפוף יותר ככה הסיבים בו נארגו קרוב יותר אחד לשני ולכן מדובר בשטיח איכותי יותר וגם יקר יותר. בנוסף, שטיחים שנחשבים לצפופים יותר, חזקים יותר, פחות סופגים לכלוך ומחזיקים מעמד לאורך שנים רבות יותר. רמת הצפיפות תלויה גם בסוג החומר, למשל צמר נחשב לרוב לחומר ממנו מיוצרים שטיחים ברמת צפיפות גבוהה.

לחברת סהרה שטיחים ופרקטים מגוון עצום של שטיחים במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס. דרך האתר שלנו תוכלו להתרשם משטיחים מודרניים, שטיחי טלאים, שטיחים קלאסיים, שטיחים בעבודת יד, שטיחים מבדים טבעיים ועוד.

ניתן לייצר שטיחים בהזמנה אישית לפי מידות הלקוח . תוכלו גם להגיע לאולם התצוגה שלנו שם ילווה אתכם מעצב מקצועי שיסייע לכם להתאים את השטיחים לריהוט שבחרתם ולשאר הבית. לפרטים נוספים, תוכלו לצלצל  למספר 077-9968696, ליצור אתנו קשר דרך הוואטסאפ או פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנחנו נחזור אליכם עם מענה על כל השאלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *