בלוג

שטיח PVC למטבח

שטיח PVC למטבח

שטיחים מוסיפים יופי רב בכל מקום שבו הם ממוקמים עקב החמימות והפרקטיות שלהם. רוב סוגי השטיחים אינם מתאימים למטבח עקב העובדה שהעבודה במטבח כוללת מדי פעם מים הנוזלים על הרצפה לכלוך של מזון אורגני, שמן ועוד.

בחיפוש אחר פתרון אולטימטיבי נמצא החומר האידאלי עבור המטבח והוא שטיח PVC שאיכות החומר שלו מתאימה להימצא במטבח.

שטיח PVC למטבח

שטיח PVC עשוי מחומר פולימרי פלסטי יציב בעל תכונות כימיות מובילות. השטיח מסוגל לספוג מים שמן, רטבים או נוזלים אחרים, הנשפכים בעת העבודה במטבח. בין היתרונות הרבים של שטיח מסוג זה אפשר למנות את העובדה שמדובר בחומר ספוגי המיוצר בשכבה העליונה של השטיח וכך הוא מונע בדרך כלל החלקה. בנוסך לכך מדובר במשטח אגרונומי, יציב שנוח מאד לעמוד עליו, גם אם מדובר על שעות עבודה רבות במטבח, מבודד מקור ואינו צובר מעליו שכבה של אבק. הימצאותו של שטיח PVC  מוסיף יופי רב ופרקטיות לכל מטבח.

דגמים מרהיבים של שטיחי PVC למטבח

בשנים האחרונות נראים שטיחי PVC בבתים רבים. הצלחתם של השטיחים והכמויות הגדולות של השטיחים שנרכשים הובילה לכך שמעצבים רבים בארץ ובעולם תכננו ועיצבו דגמים מרהיבים של השטיחים הללו. כעת אפשר לרכוש אותם בהיצע גדול מאד של דגמים בעלי צורות ייחודיות כמו מנדלות או אריחים ישנים ויפהפיים, כמו כן צורות גאומטריות ואחרות. מגוון הצבעים האפנתיים והשילובים הם מפתיעים.

הבחירה על הדגם המתאים ביותר לצבעו של המטבח אינה פשוטה כיוון שקיימים שטיחים באין ספור צבעים ודוגמאות בעיצובים מרהיבים. כל לקוח מחפש דגמים התואמים קוים עיצוביים שנקבעו לכל בית בהתאם לצבעיהם של ארונות המטבח או האריחים כדי ליצור מראה נפלא. מלבד הצורות הגאומטריות קיימים גם שפע של שטיחים פרחוניים, כפריים ובשחור ולבן בלבד.

ההצלחה הגדולה גררה אפשרויות גם לכיתוב על גבי השטיחים. קיים כיתוב כללי המתאים למגוון רחב של בתים וגם כיתוב בנימה אישית המייחדים את המטבח של אדם מסוים שסביבתו מוקירה את טיב מאכליו. השטיחונים הללו נמכרים במגוון צורות ודגמים וגם בעיצובים צורניים יוצאי דופן.

שטיחי PVC למטבח בגדלים שונים

הבחירה כוללת גם את גודלו הרצוי של השטיח. קיימים בתים שבהם השטיח מונח בסמוך לכיור והוא בגודל קטן, בינוני או גדול כך שיהיה פרופורציונלי לגודלו של המטבח בפועל. קיימים מטבחים שהשטיח מונח על כל שטחו של המטבח וכך מאפשר לעבוד בנוחות בכל פינות העבודה במטבח, הן באלו הממוקמות בסמוך לכיור והן עבור אלו הנהנים מהמשטח הצמוד לאי הכולל ארונות אחסון ומשטח עבודה המוצב במרכז המטבח.

ניקיון של שטיחי PVC

הקלות של ניקוי השטיח יצר אהדה רבה לסוג זה של שטיח. אם נראים על השטיח כתמים שונים שהם תוצר של עבודות הבישול והאפייה במטבח, עוברים על פני כל שטחו במטלית לחה והשטיח נקי. אם קיימים כתמים עקשניים, אפשר לנקות אותו באמצעות חומרי ניקוי רגילים והשטיח יחזור תוך פרק זמן קצר להיראות נקי ומצוחצח כמו ביום שהוא נרכש.

שטיח PVC במטבח ובכל מקום אפשרי!

השטיח הפונקציונלי נראה כעת לא רק במטבחים הביתיים כמעט בכל דירה או בית, אלא הוא צבר תאוצה ואפשר לראות אותו במטבחים של מסעדות, בתי קפה, מרכזי הסעדה גדולים, חברות קייטרינג ועוד.

גם במשרדים שבהם קיימים מטבחים לנוחותם של העובדים ללא קשר למספר העובדים בחברה, אפשר לראות את שטיחי ה- PVC המסייעים לשמירה על הניקיון לאורך כל היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *