בלוג

שטיחים מיוחדים לחדרי ילדים

שטיחים מיוחדים לחדרי ילדים

הדאגה לילדים יוצרת מצב שבו כמעט בכל חדר ילדים קיים שטיח. הנושא חשוב במיוחד אם הרצפה מחופה באריחי אבן או קרמיקה כיוון שהמשטחים הללו הם די קרים בחורף לעומת לוחות פרקט שהם מבודדים ולכן קיימת בהם טמפרטורה נוחה כל השנה. הילדים אוהבים לשבת במשך שעות על השטיח וכשהרצפה קרה, זה מצב שאינו נוח ואינו בריא.

הנחה של שטיח בחדר ילדים מותאם לקו העיצובי של הריהוט הקיים בחדר כדי להוסיף יופי מעבר לחמימות, למשפחתיות ולנוחות הכול כך חשובה לילדים.

בחירת שטיח לחדר ילדים

הקו העיצובי של הבית נמצא כמובן גם בחדרי הילדים ולכן יש להתאים את השטיח לפריטים הקיימים בכל אחד מחדרי הילדים כמו ריהוט, ווילונות, הדפס על המיטה ועוד. מומלץ להתאים את ההדפס או את צבעו של השטיח לגילו של הילד וגם לא לשכוח שהילדים גדלים מהר ודוגמה שמתאימה עבורו כעת תהיה הרבה מתאימה פחות תוך כמה שנים שיחלפו מאד מהר.

הצבעוניות יוצרת שמחת חיים בחדר ולכן כדאי לבחור שטיח שהוא מלא חיוניות ויעלה תמיד חיוך על פניהם של הילדים וגם של המבוגרים.

איכות החומרים אשר מהם מייצרים את השטיח מקבל בחדרי הילדים משמעות אקוטית. הוא חייב להיות בטיב מעולה, פרקטי לניקיון שוטף, רך ונעים לישיבה ממושכת.

שטיחים שהם גם מגרש משחקים

על שטיחים רבים קיימים הדפסים שהופכים אותם למגרש משחקים. קיימות דוגמאות של עיר הכוללת כבישים, גינות ציבוריות ורחובות. הילדים מוסיפים לכך את המכוניות שלהם, נעים איתן בכבישים ומוסיפים לכך צעצועים מתאימים נוספים וכך נהנים מכל העולמות.

יש שטיחים עם ציורים שונים המפתחים את הדמיון כמו פרפרים ומבחר חיות אהובות אחרות, לבבות, אופניים, פאזל, מכוניות, דמויות אהובות מסרטי ילדים כמו אנה ואלזה, המכונית של ספידי מקווין ועוד.

הילדים ייהנו לשכב על השטיח הרך ולצפות בטלוויזיה, לשחק במשחקי מחשב, ליהנות מקריאה של ספר מרתק ולשחק משחקי קופסה עם אחים וחברים.

חידושים בתחום השטיחים

אחד החידושים האחרונים בתחום השטיחים הוא רכישת שטיח שאזורים מסוימים שלו זוהרים בלילה וזאת כדי שיהיה לילדים מעט אור בשעות החשיכה וגם כדי להקל על ההורים המגיעים אל הילדים באישון לילה כדי לוודא שהם בסדר.

טיבם ואיכותם של השטיחים לחדרי ילדים

חשוב לרכוש שטיח לחדר ילדים אשר הוא נעים וקל לניקוי, כמו לדוגמה:

  • שטיחים המיוצרים מחומר פוליאמיד (ניילון) אשר מנקים בקלות בבית או בניקוי יבש.
  • שטיחי כותנה בעלי שכבה פרוותית, רך ומלטף מפוליאסטר.
  • שטיחי שאגי בעלי שערות עבות וגבוהות במיוחד שהן רכות למגע.
  • שטיחי מיקרופייבר אשר נעים מאד לשבת עליהם וקל מאד לנקות אותם.

גודלם של השטיחים לחדר ילדים

באולמות התצוגה אפשר להתרשם מהיצע גדול מאד של שטיחים המותאמים לחדרי ילדים, עגולים, מרובעים, מלבניים ואובלי. הדגמים השונים קיימים בשפע של גדלים בהתאם לרצון הלקוח משטיחים קטנים ועד שטיחים גדולים.

שטיחים מקיר לקיר

אופציה נוספת היא התקנת שטיח מקיר לקיר בגוון חלק או עם טקסטורה מעניינת שיכסה את כל רצפת החדר. זהו פתרון שימושי מאד, כך כל שטח הרצפה מכוסה בשטיח נעים והילדים תמיד יושבים על השטיח ולא על הרצפה. אפשר לתכנן מראש חימום מתחת לשטיח ובימי החורף הקרים לחמם מעט את השטיח. הדבר ייצור הרגשה נפלאה ומהר מאד גם המבוגרים מתיישבים על השטיח החמים.

שטיח הוא פריט הכרחי לחדר ילדים, להבדיל משאר חדרי הבית שהשטיח יוסיף יופי ופרקטיות אך שם הוא לא הכרחי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *