בלוג

דמוי פרקט

דמוי פרקט

הישראלים מאד אוהבים פרקטים ורואים זאת בבתים רבים ברחבי הארץ שיש בהם פרקטים מעץ טבעי, פרקטים למינציה ואופציות נוספות. מי שאינו מחליף את רצפת השיש או את אריחי הקרמיקה ללוחות פרקט פרקטיים ויפהפיים מסיבות שונות מחפש לכך תחליפים אחרים.

שטיח דמוי פרקט

זו הסיבה שסהרה שטיחים החלה בייבוא מאסיבי של שטיחים דמויי פרקט המיועדים למרחבים שונים בחלל הבית ואשר מזכירים מאד את משטחי הפרקט. מדובר בשטיחים מאד איכותיים המיוצרים במפעלים מובילים בעולם המקפידים על ייצור בטיב מעולה תוך ביצוע בקרת פנים לאורך כל התהליך.

מכיוון שקיימים כמה סוגי פרקט מרכזיים, גם השטיחים דמויי הפרקט מזכירים את הסוגים השונים והנמכרים ביותר של הפרקטים. 

קיימים שטיחים המזכירים את העץ הטבעי, הכוללים משטח חלק וביניהם גם איור המזכיר את הטבעות המקיפות את גזע העץ וטקסטורות נוספות המזכירות את מבנה הגזע.

את השטיחים הללו אפשר לרכוש בהיצע נרחב של גוונים, החל בצבעים בהירים מאד כמו עץ אורן. בהמשך קיימים גוונים מעט כהים יותר, המזכירים את העצים הכהים ביותר. ספקטרום הצבעים הוא רחב עד צבע אגוז כהה מאד ושחור.

השטיחים המזכירים את פרקטי הלמינציה הם בהיצע נבחר הרבה יותר. כאן יש שילובים של כמה גוונים וטקסטורות יפהפיות. השטיחים נראים כמו לוחות פרקט ומכילים סימנים של גודל הפרקטים והחיבורים ביניהם, לוחות צרים, רחבים, קצרים וארוכים. 

שטיחי דמויי פרקט הלמינציה הם בגוונים אחידים בכל הספקטרום הקיים וגם כמה אפשרויות כמו אפור לבן וחום, שחור ולבן, שלל גווני חום באפליקציות שונות ועוד. הימצאותו של שטיח דמוי פרקט הוא מתעתע וכל מי שרואה אותו בטוח שמדובר בלוחות פרקט שהותקנו על הרצפות ולא בשטיח.

שילוב שטיח דמוי פרקט בחדרים בחלל הבית 

מעצבי פנים ולקוחות המגיעים לאולם התצוגה רחב הידיים שלנו, נחשפים לאין ספור דוגמאות יפהפיות של שטיחים דמויי פרקט. קיימים דגמים אקסקלוסיביים המתאימים מאד לחדרי המגורים. אפשר לרכוש אותם בכמה גדלים וכך להתאים את גודל השטיח לגודלו של הסלון ולמיקומם של הרהיטים. לקוחות רבים מעוניינים ששטיח זה ימוקם על פני רוב שטחו של הסלון ואחרים מעדיפים שגודלו יהיה קטן יותר והוא ימוקם מתחת לרהיטים בלבד. 

אחת ההתאמות המושלמות הם שטיחי דמויי פרקט המונחים בחדרי הילדים. מתאימים את השטיח לצבעי הריהוט בחדר ויוצרים מרקם יפהפה על רצפת החדר. הילדים נהנים לשבת בנוחות מרבית על השטיח החמים המזכיר להם לוחות פרקט כך שהם נהנים מכל העולמות.

גם בחדרי השינה, נעים מאד לדרוך על שטיחים עבים דמויי פרקט בירידה מהמיטה ובכל רחבי החדר. מי שמעוניין להוסיף יופי לחללים שונים בבית, מוסיף שטיח דמוי פרקט. לדוגמה שטיח מסוג זה הממוקם בחדר העבודה מוסיף יופי רב לחדר זה ובמיוחד אם מגיעים אליו מדי פעם לקוחות לפגישות עסקיות. השטיח היוצא דופן יוצר מרקם יפהפה ומוסיף רבות לאופיו של החדר ולפונקציונליות שלו. 

אחד המקומות הנכונים ביותר להנחת שטיח דמוי פרקט הוא מסדרון ארוך. בבתים או דירות שיש בהם מסדרון ארוך המקשר בין החדרים וחדרי הרחצה, מניחים שטיח לכל אורכו ורוחבו של המסדרון. השטיח מוסיף יופי ייחודי לחלק זה של הבית ומוסיף לו חן רב. 

ייעוץ מקצועי של סהרה שטיחים

ההיצע הנרחב של שטיחים דמויי פרקט סוחף לאולם התצוגה שלנו הרבה מאד מעצבי פנים הבוחרים עם לקוחותיהם. אנשי המכירות המובילים שלנו ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי ומנוסה כדי לבחור את השטיחים האופטימליים והמתאימים ביותר לחדרים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *