בלוג

פרקט למינציה

פרקט למינציה

בדירות רבות מתקינים פרקטים למינציה לפני הכניסה לדירה החדשה או המשופצת, לאור היתרונות הרבים שלהם. הפרקט לבית שנראו בעבר פה ושם נראים כיום בהרבה מאד בתים בשלל גוונים ודגמים יפהפיים בהתאם להמלצתם של מעצבי הפנים שגם הם דוגלים בשיטת חיפוי זו.

פרקט למינציה

פרקט למינציה עשוי מכמה שכבות עץ סינתטי. על השכבה העליונה מדביקים בהליכי הייצור מדבקה שהיא הדוגמה שלו. עם השנים והכמויות הגדולות של לוחות הפרקט הנמכרים ברחבי העולם ובישראל מיוצרים במפעלים אלפי דוגמאות שונות ולכן כל מי שמגיע לאולם התצוגה נחשף לאין ספור דוגמאות ואפשרויות.

כדי להעניק את תחושת העץ, דוגמאות רבות מדגישות את הנראות של העץ על טבעותיו בגדלים השונים. בכל דגם הנראות של טבעות העץ היא שונה מבחינה צורנית ולכן יוצרת נקודת מבט אחרת על הפרקט. הגימור שלהם הוא באמצעות מריחת שמן או לכה, דבר המעניק להם יופי יוצא דופן.

את פרקטי הלמינציה אפשר לרכוש בטקסטורות מפתיעות ובמרקמים מעניינים, בגוונים רבים החל בצבע לבן, שמנת, אפור, כל גווני חום ועד חום כהה והצבע השחור. בכל אחד מהגוונים קיימים טונים רבים כך שהספקטרום הוא עשיר מאד. מעבר לגוון האחיד, אפשר לקנות גם פרקטים הבנויים מכמה צבעים המשתלבים זה בזה לדוגמה לוח אחד המכיל שלש יחידות אורך בגווני שמנת חום ואפור. פרקט סולידי ויפה המתאים לכל ריהוט הקיים כמעט בכל חדר ויוצר בו אווירה נעימה ונפלאה.

יתרונות של פרקט למינציה

לפרקט למינציה קיימים יתרונות רבים ולכן אין זה מפתיע שיש להם הצלחה כה גדולה:

  • קל מאד להתקין את לוחות העץ ולחבר אותם זה לזה. ההליך מתבצע על ידי בעלי הנכסים או על ידי אנשי מקצוע ותוך כמה שעות החדרים הרלוונטיים מכוסים בלוחות הצבעוניים. חשוב לשמור על כיוון אחיד של ההתקנה לאורך או לרוחב כדי ליצור אחידות בנראותם של החדרים.
  • התחזוקה של פרקט למינציה היא קלה מאד. שואבים את האבק והלכלוך מהמשטח באמצעות שואב אבק איכותי ולאחר מכן שוטפים את הלוחות עם מטלית לחה וחומר ייעודי. תוך דקות המשטח יבש ואפשר ליהנות מהפעילות בחדר.
  • לוחות הפרקטים עשויים מחומרים מבודדים ולכן הטמפרטורה שלהם היא אחידה לאורך כל השנה. כל מי שהולך יחף או גורב גרביים נהנה ללכת או לשבת על משטח שאינו קר מדי בחורף ואינו חם מדי בקיץ.
  • לאור נוחותם הרבה של הפרקטים הילדים הן הצעירים והן הבוגרים נהנים מאד לשבת עליהם ולשחק משחקים שונים, לצפות בטלוויזיה וסתם לשבת לשיחה עם בני משפחה או חברים.
  • עלותם של הפרקטים ושל ההתקנה לא יקרה באופן יחסי ומדובר בחשיבה נכונה וכדאית מאד כיוון שהפרקטים מחזיקים מעמד לאורך זמן לאור רמת השחיקה המינורית שלהם. רוב הלקוחות מרוצים מאד מהצעד שעשו ומההחלטה להתקין פרקטים ולא מרצפות.
  • ברוב המקרים מתקינים פרקטים למינציה בחדרים אך לאחרונה קיימת מגמה להתקין אותם גם בחדר המגורים, בלוחות בדגם זהה או בדגם שונה בהתאם להחלטת הלקוחות.

פרקט למינציה במשרדים

משרדים רבים בוחרים גם הם ליצור משרד אלגנטי ומרשים ומתקינים בו פרקט למינציה. הימצאותו של הפרקט במשרד מעלה את מעמדו ונראותו של המשרד בכמה דרגות כלפי מעלה.

מעצבי הפנים בוחרים בדרך כלל את הדגם המוביל המותקן בחדרים השונים במשרד. חלקם יתקינו פרקט זהה גם בלובי, במטבח ובפרוזדורים ומקצתם יחליטו על דגם זהה שיחלוש על כל השטחים במשרד.

הריהוט, העציצים, המידוף והאקססוריז השונים מוסיפים רבות לנראותם המושלמת של פרקטי הלמינציה ברחבי המשרדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *