בלוג

שטיחים מעוצבים

שטיחים מעוצבים

כניסה לבית חדש כרוכה בהרבה מאד החלטות הקשורות לעיצובו של הבית. לקוחות רבים שוכרים מעצב פנים המלווה אותם לאורך כל התהליך. המעצב נפגש עם בני המשפחה כמה וכמה פעמים כדי להכיר את טעמם האישי ובהתאם לכך להתאים עבורם את הפריטים השונים עבור בית החלומות שלהם. בהתאם לכך הוא סוחף אותם לרכישות שונות כמו מרצפות, פרקטים, שטיחים, ריהוט, ארונות מטבח אקססוריז וכל פריט שיש צורך.

בחירת מוצרים לבית החדש

הצורך בבחירת מוצרים רבים שישתלבו יחד ויצרו תמונה הרמונית בהתאם לחוש האסתטי של הדיירים היא משימה שאינה פשוטה. מעצבי הפנים מציעים אין ספור אופציות של רעיונות כאלה ואחרים עד שנבחר השילוב האהוב ביותר.

בחירת שטיחים מעוצבים

כדי לבחור את השטיח המתאים ביותר, מקבלים בשלב ראשון החלטה לגבי הריהוט צבעיו, גודלו ומיקומו. ברוב המקרים הבדים הנבחרים לספה בסלון הם חלקים בצבע אחיד והכורסאות בצבע חלק אחר, לבן, שחור, אפור, תכלת ועוד. בהתאם לשטח שיתפוס כל הריהוט מגבשים חשיבה אם השטיח ימוקם מתחת לשולחן או מתחת לכל הספה או לחלק ממנה. אולי לפרוס שטיח על רוב שטח המרצפות כדי לאפשר דריכה נוחה על השטיח ומקום מפגש משפחתי חמים ונעים על השטיח.

לאחר שמחליטים על גודלו של השטיח אפשר לבחור את סוג השטיח הרצוי ואת הדגם שלו מתוך ההיצע העצום הקיים.

שטיחי טלאים

שטיחים הבנויים מכמה ריבועים שכל אחד מהם הוא בעל הדפס שונה. מיקומם זה לצד זה יוצרים שטיח יפהפה ומאד מיוחד. הבחירה היא בצבעים המתאימים לריהוט כך שיצרו יחד הרמוניה נפלאה. מספר הדגמים הוא רחב כיוון שכל אחד מהשטיחים מעוצב בצורה שונה וכולל ריבועים בגוונים אחרים.

שטיחי שאגי

שטיחים שמתאימים לסלון וגם לחדרים האחרים, ייחודם בעובדה שהם מאד עבים ולכן נוח מאד לשבת עליהם. אפשר לרכוש אותם בצבעים חלקים והם מוסיפים יופי רב לכל מקום שבו הם ממוקמים.

שטיחים גיאומטריים

שטיחים יפהפיים המשתלבים יפה מאד עם רהיטי הסלון. מדובר בשטחים המגיעים בדגמים שונים ודומים, יש שטיחים עם רקע בהיר ובחלקים מסוימים של השטיח מופיעים כמה ריבועים צבעוניים בגדלים שונים ובנקודות המרוחקות זו מזו. הפיזור של הריבועים המגוונים יוצר תמונה מרהיבה ומשנה לחלוטין את נראותו של חדר המגורים.

שטיחים מודרניים

השטיחים המודרניים נארגים בשלל צורות אבסטרקטיות המפוזרות במרחב. השטיחים יוצאי הדופן הללו מתאימים לכל ריהוט ולכל עיצוב של הסלון. הבחירה נופלת על הצבעים המתאימים ביותר לווילונות, לאקססוריז ולרהיטים. בחלקם יש נגיעות של הצבע השחור, הירוק, החום, האדום ושלל אפשרויות מעניינות נוספות.

שטיחים מעוצבים

כל השטיחים המעוצבים הם המילה האחרונה באפנת הלבשת הבית, כולם מותאמים לקווים עיצובים שונים כמו לסגנון מודרני, וינטג’, כפרי או קלאסי הקיים בבית.

מכיוון שהאפשרויות הן כה רבות וספקטרום הצבעים הוא עצום, כל שילוב של החפצים עם שטיח ספציפי ייצור נראות אחרת של הסלון ושל כל אחד מהחדרים בבית.

בדרך כלל בוחנים כמה אופציות, לוקחים זמן למחשבה ובסופו של דבר מחליטים מהו הדגם היוצר את המראה המושלם בכל אחת מהנקודות בבית.

מטרתו של המעצב היא ליצור בית יוצא דופן ביופיו, המעוצב כולו בקו עיצובי זהה. ההקפדה על הפרטים הקטנים מובילה לבידול של בית זה מביתו של השכן.

ההתאמה של הצבעים יכולה להתבצע בגוונים דומים ותואמים כמו צבעי פסטל בהירים ושונים, הן בריהוט והן בשטיח או לחלופין יצירת קונטרסט מהותי בין השטיח לריהוט וכך לקבל נראות מאד מיוחדת ומעוררת השתאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *