בלוג

טיפים לבחירת שטיחים לחללי הבית

טיפים לבחירת שטיחים לחללי הבית

כולם חושבים שטיחים לבית מוסיפים יופי רב, אך יש צורך להקדיש חשיבה רבה כדי לקבל החלטה מהו השטיח המתאים ביותר לכל אחד מחללי הבית.

ההחלטה אינה פשוטה ולכן לקוחות רבים נעזרים במעצבי פנים ויחד הם מגיעים לאולם התצוגה המיוחד שלנו בסהרה שטיחים כדי לגבש החלטות. הכמות הגדולה של השטיחים על סוגיהם, גודלם וגווניהם מבלבלת כל אדם. לכן כדאי לבקש ליווי מקצועי של אחד מאנשי המכירות שלנו אשר פורש בפני כל לקוח את קשת האפשרויות כדי שיהיה קל יותר לתחום את ההחלטה עבור כל אחד מחללי הבית. 

מטרתו של שטיח בכל אגף בבית הוא שונה, בחדרי ילדים ישבו במשך שעות על השטיחים ואילו בחדר העבודה או בחדר השינה הוא ישמש בעיקר לדריכה וכדי להוסיף יופי לחדרים הללו. 

שטיחים לפינת האוכל

בעת רכישת שטיח לפינת האוכל יש להביא בחשבון את גודלו של השולחן כולו, גודלו של כל כיסא וכמות הכיסאות שימוקמו סביב השולחן. המגמה היא לבצע חישוב שעל פיו השטיח ימוקם מתחת לשולחן ורוחבו יהיה מספיק רחב כך שהכיסאות יוצבו במרחק מהשולחן. כך אדם שאינו יושב בצמוד  לשולחן עדיין יימצא עם כיסאו על השטיח. 

הגוון של השטיח יותאם לצבעיו של השולחן ושל הכיסאות כדי ליצור הרמוניה נעימה בין כל הפריטים. 

שטיחים לחדרי ילדים

ילדים יושבים במשך שעות על השטיחים, משחקים וצופים בטלוויזיה. לכן, שטיחים לחדרי ילדים זקוקים להיות עבים כמו שטיחי שאגי שהם ארוגים מסיבים עבים וכך יוצרים משטחים רכים ונעימים מאד. 

כשקיימים כמה חדרי ילדים בכל דירה, הרהיטים בכל אחד מהחדרים מותאמים לגילו של הילד ולאהבותיו. לכן גם צבעי השטיחים יהיו שונים ויותאמו לריהוט הקיים או לריהוט שהוזמן כדי ליצור שלמות. המטרה היא לכסות את מירב השטח כך שיהיה לילדים נעים להסתובב בחדר, במיוחד בימי החורף הקרים. 

שטיחים לחדר שינה

בהתאם לרצונו של הלקוח ומעצב הפנים שלו אפשר לרכוש שטיחים מינימליסטיים ארוכים רק בצדי המיטה הזוגית או לחילופין להניח שטיח דק מתחת למיטה.

אם מדובר בחדר גדול, אפשר לרכוש שטיח דק שימוקם בכניסה לחדר, בשטח המוביל מהכניסה ועד המיטה לכל רוחבו של החדר. 

חדר השינה הוא אחד המקומות הפרטיים והסולידיים בכל בית ולכן גם השטיחים המעוצבים שומרים על קו קלאסי זה והם בגוונים בהירים שאינם בולטים אלא מתמזגים עם הווילונות, מסגרת העץ של המיטה והארונות כדי ליצור הרמוניה נעימה בעיניים.

שטיח לחדר המגורים

יועצי המכירות המנוסים שלנו ממליצים על הנחת שטיח במרכז הסלון כך שכל הריהוט יימצא מעליו או סביבו . חשוב לשמור על פרופורציות הגיוניות כך שייראה מרחב גדול ונוח. ככל ששטחו של הסלון הוא גדול יותר כך גם השטיח יהיה גדול. לעומת זאת לסלון קטן כדאי לרכוש שטיח לחלק המרכזי שלו בלבד ולא למקם אותו מתחת לספה או הכורסאות דבר שייצור סלון מגושם ולא מרווח. כדאי לדאוג לכך שהחלק הקדמי של הכורסאות יונח על השטיח וכל החלק האחורי של הכורסאות יונח על המרצפות כך נהנים משני העולמות.

שיטת הייעוץ של סהרה עיצובים

הניסיון הרב שצברו אנשי המכירות של סהרה עיצובים מוביל אותנו לקביעת הטרנדים החדשים בתחום עיצוב השטיחים. בהתאם לאבני היסוד של עיצוב כל חלל בבית אנו מוצאים את השטיח המתאים ביותר על פי פרמטרים שנקבעו מראש.

גם אתם מוזמנים ליהנות מהליווי המקצועי שלנו שיאפשר לכם לעצב באופן יוצא דופן ויפהפה את כל החללים בדירת החלומות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *