בלוג

אילו סוגי שטיחים קיימים?

אלו סוגי שטיחים קיימים

הנוחות הרבה בדריכה או בישיבה על השטיח הובילה לכך שכמעט בכל בית קיימים סוגים שונים של שטיחים. הדיירים מתאימים את השטיחים לגודלו של המרחב במיקומים השונים, למטרתו של החדר ועל פי הנתונים הללו מותאם סוג השטיח כדי שיעניק את המראה והשימוש המושלם בו.

שטיחים בחדר המגורים

בחדר המגורים נוהגים להניח שטיח מתחת לשולחן המרכזי ועד פינות הספה. כשמדובר בחדר מגורים גדול, המגמה היא להרחיב את שטח הכיסוי וכך מכסים גם את המעבר בין הריהוט למזנון כדי ליצור שטח נעים לפעילות במיוחד בבתים שיש בהם ילדים.

אם מדובר בבית חדש או בדירה שנכנסו אליה דיירים חדשים לאחר שיפוץ, נעזרים בדרך כלל במעצב פנים אשר בוחן עם הלקוחות כמה אפשרויות כדי לבחור את הדגם המתאים ביותר לנראותו של הסלון צורות אבסטרקטיות, גיאומטריות או אחרות. בהתאם לשימוש בשטיח רוכשים את סוג השטיח, עבה כמו שטיח שאגי אם קיימת סבירות שהילדים ירבצו על השטיח או דק יותר כמו שטיחי טלאים אם הילדים כבר בוגרים.

סגנון השטיח יותאם לסגנון הריהוט כמו שטיח וינטג’ אם אלו הרהיטים שנבחרו, מודרני או קלאסי כך שיצרו יחד מעטפת מושלמת של יופי בחדר בו נפגשים כל בני הבית.

שטיחים בחדרי ילדים

רכישת שטיחים לחדרי ילדים כוללת אפשרויות רבות וההחלטה מתקבלת בהתאם לגילם של הילדים ולאופיו של כל אחד מהחדרים בהתאם לעיצוב החדר שהותאם עבורו. אפשר לקנות שטיחים מיוחדים המיוצרים בעבודת יד בדגמים יפהפיים ויוצאי דופן, שטיחים טבעיים שהישיבה עליהם נוחה במיוחד והם קיימים במגוון רחב מאד של צבעים, שטיחים עגולים, או שטיחי שאגי בכמה גדלים שהם רכים במיוחד ומכילים חוטים עבים וארוכים.

ההיצע הנרחב של השטיחים באולם התצוגה שלנו מאפשר לכל לקוח ליהנות מאחד מהדגמים המתאימים ביותר לכל חדר בהתאם לסגנון ולצבעוניות שלו . שטיח בהיר בעל מעט ציורים או טקסטורות לעומת שטיח תוסס המלא בצורות שונות הממלאות את כל המרחב על פני השטיח.

שטיחים בחדר שינה

להעמקת התחושה הסולידית והשקטה בחדר השינה, אפשר להוסיף שטיח בצבעים בהירים או בעלי איורים קלילים ועדינים שיוסיפו יופי רב לנראותו הכללית של חדר השינה.

שטיחים לחלל הבית

בתים רבים מכילים חללים ששטחם רחב כמו בין הסלון לפינת האוכל או מעברים בין החדרים. המגמה היא להוסיף גם באזורים הללו שטיחים כדי להעשיר את יופיו של הבית. כל שטיח מוסיף אווירה חמימה, נעימה ומשפחתית ולכן הימצאותם של השטיחים במיקומים השונים הופכת את הבית ליוצא דופן ובעל נראות מיוחדת.

בפינת האוכל מומלץ להניח שטיח דק בעל ציורים אבסטרקטיים בהירים התואמים לצבעי השולחן והכיסאות. המטרה היא ליצור אווירה פסטורלית ולא בולטת במיוחד ולהניח את השולחן ואת הכיסאות על כל שטחו של השטיח.

המעברים מובילים בין החדרים השונים, לכיוון חדרי הרחצה, חדר העבודה או עליית הגג ולכן כל סוג של שטיח קלאסי, מודרני או וינטג’ יוסיף לו נוחות. כדאי לרכוש שטיח בדיוק במידה הנחוצה מקצה לקצה של הפרוזדור כיוון שכל חלק של שטיח שיהיה מעבר לגודל הנדרש, יגרע מיופיו של מתחם זה.

התאמה מושלמת של סוג השטיח לצורך של כל בית

יועצי המכירות שלנו עברו השתלמויות של עיצוב והתאמה של אקססוריז לבית, הם מכירים היטב את כל סוגי השטיחים שלנו בסגנונות השונים. תוכלו להיעזר בהם כדי להגיע להחלטה הנכונה ביותר בבחירת סוג השטיח לכל חדר או חלל בביתכם, שטיחים עבים, דקים ובכל גודל נדרש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *