בלוג

מבחר שטיחי ילדים לשדרוג החדר בדקה

מבחר שטיחי ילדים לשדרוג החדר בדקה

הנראות של חדר הילדים ברגע הראשון שנכנסים אליו יוצרת את הרושם הראשוני המהותי ביותר. אפשר לעצב חדרי ילדים בסגנון סולידי ושקט או לחלופין בסגנון צבעוני מאד היוצר נוכחות משמעותית של השטיח בחדר זה.

בחירת השטיח נובעת מההתאמה לגילו של הילד ולסגנון בו עוצבו הרהיטים בחדר זה, כדי ליצור חדר שהוא לא פחות ממושלם.

בחירת שטיח לחדר ילדים

כאשר בוחרים את השטיח הנכון לחדר הילדים, אופיו של החדר והקו העיצובי שלו משתנים בדקה. מחדר אפרורי הוא יהפוך לחדר מודרני ועכשווי או מחדר צבעוני הוא יהפוך לחדר בעל אמירה אמנותית.

מכיוון שהילדים הם אלו החיים בחדר ונמצאים בו שעות רבות בכל יום, לעתים לבד, לעתים עם אחיהם או חבריהם, חשוב  ליצור עבורם את המעטפת שתעניק להם חמימות ונעימות.

סוג השטיח המועדף בחדרי הילדים הוא מסוג שאגי לאור הסיבים הארוכים שלו העשויים מחומרים סינתטיים או מחוטי משי ולכן מעניקים נעימות עצומה לילדים אשר יושבים על השטיח ונהנים לשחק ללא השפעה של הרצפה הקרה שלבטח אינה נעימה עבורם.

שטיח זה קיים באין ספור צבעים יפהפיים המשדרגים באופן מידי כל חדר. הימצאותו של שטיח חלק בצבע ורוד פוקסיה, אפור או ירוק כהה הופך את החדר ל- וואו משמעתי. מבחינת גודל, כדאי להתאימו כך שרוב החדר יהיה מכוסה בשטיח. החשיבה היא גם על בריאותם של הילדים כדי שלא יתקררו עקב הישיבה על הרצפה הקרה במיוחד בימים קרים. ככל שלא תהיה רצפה חשופה במרחב, הם יישבו על השטיח הנעים.

אפשר לרכוש שטיחי שאגי מרובעים, מלבניים או עגולים בשפע של מידות. אחת מהן תתאים לבטח לגודלו של חדר הילדים בביתכם.

שטיחי שאגי קיימים גם עם דוגמאות קלילות המתאימות יותר לחדרים של נוער בוגר כמו צורות הנדסיות שונות, שילוב של רבועים, מלבנים ומשולשים בגוונים שונים במרחב כולו, מטרו מרוקאי, קוביות צבעוניות, דמקה או צורות זיג זג.

אפשר להניח בחדרי ילדים גם שטיחים אבסטרקטיים הנראים מהוהים בשילוב של כמה גוונים כמו לדוגמה אפור ותכלת או ורוד המשרים אווירה קסומה בכל חדר.

מבחר שטיחי ילדים לשדרוג החדר בדקה

שטיחים הכוללים ציורים

שטיחים המיועדים לחדרים של ילדים קטנים, יכולים להוסיף להם חיוניות רבה אם יכללו בהם ציורים האהובים עליהם. האפשרויות הן רבות וכוללות ציורי חיות האהובות על הילדים, פרפרים, ציורים יפהפיים, דמויות אהובות מסרטים, כבישים ועוד.

בדרך זו השטיח משמש לא רק נקודת ישיבה אלא חלק משמעותי במהלך המשחקים כשהמכוניות נעות עליו.

תפקידם של השטיחים בחדר הילדים

השטיחים מוסיפים יופי רב בכל חדר ילדים, מעצב הפנים או הלקוחות בוחנים כמה וכמה אפשרויות כדי שיהיה שילוב מקסים בין הריהוט, הציוד והווילונות לשטיח. כשעושים סימולציה רואים כי כל חדר מקבל נראות ומשמעות אחרת כאשר מניחים בו שטיח זה או אחר.

השטיח הוא זה שנותן את הטון וקובע את צביונו של חדר הילדים. לכן כשהילדים גדלים אפשר להחליף את השטיח ולבצע עוד כמה שינויים קטנים וכך להפוך את החדר למתאים הרבה יותר לגילאים הבוגרים.

לאור הדרישה הגוברת, אנו מייבאים כמויות גדולות מאד של שטיחים ממדינות רבות בעולם בעלי קווים עיצוביים ייחודיים המאפיינים את ארץ המוצא ומתאימים לאקלים הישראלי.

נציגי המכירות באולם התצוגה שלנו ישמחו להראות לכם את ההיצע האדיר של השטיחים עבור חדרי הילדים, בשלל סגנונות, צבעים ועיצובים.

למרות הבחירה הקשה, בסופו של התהליך תבחרו את הדגם שנראה לכם המתאים ביותר לכל אחד מחדרי הילדים בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *