כללי

שטיחים מודרניים יוקרתיים

שטיחים מודרניים יוקרתיים

שטיחים המודרניים טרנדיים הם אלה אשר מעוצבים בקו נקי ומודרני, בגוונים חלקים או עם מעט צבע במיקומים שונים על גבי המשטח. הנראות שלהם משדרת יופי ועוצמה ולכן מתאימה מאד לרהיטים היפהפיים והמעוצבים בבית.

שטיחים מודרניים מיוצרים מחוטי צמר, ויסקוזה, פוליאסטר או בעבודת יד בחוטים המסורתיים.

השטיחים הללו משדרים יוקרה ואקסקלוסיביות ולכן נגיעת טעם זה מוסיפה המון לנראות הכללית של חדר המגורים והבית המעוצב כולו.

קיים גם זרם מודרני יותר הכולל שטיחים עם דוגמאות אמורפיות כמו קווים גיאומטריים, צורות הנדסיות, פרחים ועוד.

באולם התצוגה שלנו אפשר להיחשף לאין ספור דוגמאות של שטיחים מודרניים הן חלקים בגוונים בהירים כמו אפור, שמנת ולבן וגם שטיחים בצבעים כהים יותר כמו שחור, אדום ואפור כהה. כדי להוסיף צבע וטאץ’ ייחודי בכל סלון, אפשר לרכוש אצלנו שטיחים יפהפיים בגוונים בהירים עם מעט צבע שנזרק כמו אדום או כתום אשר יוצרים רושם מיוחד בהימצאותם בכל מקום.

עיצוב הבית 

שטיחים מוסיפים יופי רב לכל בית ומייחדים את נראותו מול בתים אחרים. לקוחות אשר רוכשים דירות או בתים חדשים שוכרים בדרך כלל גם מעצב פנים אשר מעניק להם ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך. במסגרת ליווי זה הם רוכשים יחד את כל האקססוריז  הנחוצים הכוללים גם את השטיחים. 

המגוון הגדול של השטיחים הקיים אצלנו מוביל את מעצבי הפנים להיות ממוקדים בגודל השטיח ובסגנונו כדי לנתב את הלקוחות לקווי העיצוב שהם המתאימים ביותר למבנה של הסלון כדי ליצור נראות מושלמת.

שטיחי קילים

שטיחי הקילים אשר ארוגים באריגת יד זוכים לעדנה רבים בשנים האחרונות ויש להם דרישה רבה מכיוון שהם מיוצרים באריגת יד שטוחה ללא פלומת צמר. השטיחים הללו מיוצרים בעיקר במדינות מזרח אסיה, טורקיה, הודו, איראן, אפגניסטן ופקיסטן.

לשטיחי הקילים יש אמירה מיוחדת לאור הצבעוניות הרבה שלהם וקשת הצבעים הנרחבת הנראית כמעט בכל שטיח. הם מתאימים מאד לחדרי מגורים אשר מרוהטים בצבעי פסטל בהירים ויש צורך לתת טוויסט, כדי ליצור שינוי מהותי בחדר שיוסיף הרמוניה בזכות הנגיעות הצבעוניות. 

שטיחי טלאים 

אחד הטרנדים החדשים יחסית הוא שטיחי הטלאים. כל שטיח מורכב מיחידות שונות של שטיחים אשר מחברים אותם זה לזה ויחד הם יוצרים שטיח יפהפה. האפשרויות ליצירת שטיחים מסוג זה הן עצומות ולעיתים אין שני שטיחים זהים. כל אחד מהם מורכב ממגוון צבעים ויחד הם יצירה אמנותית.

אפשר לרכוש שטיח הכולל צבעים בהירים, כהים, משולבים, בעלי צבעוניות רבה או מינורית וכל זאת בהתאמה לריהוטו של החדר ולשאר האקססוריז המיועדים עבורו.

שטיחי וינטז’ 

לקוחות רבים אוהבים לרכוש רהיטי וינטג’ ובהתאמה לכך גם שטיחי וינטג’. סגנון עתיק זה יוצר גשר בין השטיחים והסגנון העתיק לבין הנראות העיצובית העכשווית. 

אחת משיטות הייצור של שטיחי וינטג’ כוללת שפשוף של השטיח באבנים אשר מגרדת במעט את השכבה העליונה וכך יוצרת דוגמה שחוקה ומטושטשת. בתום הליך זה, מבצעים לשטיח שטיפה כימית אשר מותירה אותו עם צבע בוהק ובולט בכל צבע שנבחר ובעל סגנון חדשני.

אנשי המכירות שלנו באולם התצוגה מודעים היטב לעובדה שקשה מאד לבחור שטיח מודרני לאור האפשרויות הרבות אשר מבלבלות כל לקוח. לכן הם משוחחים עם כל לקוח כדי להבין איך נראה הבית אילו רהיטים קיימים, הווילונות, החלונות וכל פרט נוסף במעטפת של חדר המגורים.

בהתאם לנתונים, הרבה יותר קל להפנות אותם לשטיחים ספציפיים אשר העיצוב שלהם הוא זה שייצור סלון מדהים ביופיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *