בלוג

פרקט עץ טבעי תלת שכבתי – על הפרקט הייחודי ומדוע כל כך הרבה אנשים מעדיפים אותו?

התקנת פרקט בבית מקנה לחללים מראה ביתי וחמים, שכן זהו אחד היתרונות הבולטים של העץ. בין מגוון סוגי הפרקטים שניתן לרכוש בימינו, יש לציין את פרקט העץ התלת השכבתי שהפך להיות נפוץ ביותר.

פרקט עץ תלת שכבתי מורכב מ-3 שכבות של עץ, כאשר העובי הכולל שלו נע בין 14-16 מילימטרים. השכבה העליונה של הפרקט – עליה אנו דורכים, מכונה שכבת “המדרך”, שכבה זו מורכבת מעץ קשה שעוביו נע בין 3.5-4 מילימטרים. באמצעות מריחה של 6-8 שכבות של לכה או שמן ניתן לגרום לפרקט להיות עמיד בפני שחיקה.

 מתחת לשכבה העליונה של הפרקט ישנן שכבות נוספות, שכבות אלו מכונות: “התשתית”. ישנה שיכבה אמצעית מתחת לפרקט ושיכבה תחתונה. השכבה האמצעית תהיה מורכבת ברוב המקרים מעץ אורן, כאשר השכבה שנמצאת מתחתיה תהיה מורכבת ברוב המקרים מעץ צפצפה, עץ ליבנה או עץ אורן. כדי לגרום לפרקט להיות עמיד בפני שינויי טמפרטורות וכדי להעניק לו יציבות, מותקנת התשתית כאשר הסיבים ממנוגדים זה לזה בין כל שכבה.

על ההתקנה והיתרונות הרבים של הפרקט התלת שכבתי

אם משווים בין התקנה של פרקט גושני שנחשב לפרקט העץ המסורתי ובין התקנה של פרקט עץ טבעי תלת שכבתי, ניתן לראות שקל יותר להתקין פרקט עץ טבעי תלת שכבתי. מעבר לכך, משך זמן ההתקנה של פרקט עץ טבעי תלת שכבתי קצר יותר מאשר משך זמן ההתקנה של פרקט גושני. הסיבה לכך שההתקנה של פרקט תלת שכבתי מהירה וקלה יותר היא שלפרקט העץ התלת שכבתי יש תשתית שמנוגדת לו, בשל סיבה זו הוא יציב מאוד ואינו “זוחל”.

קלות ההתקנה ומהירות ההתקנה מובילות לכך שמחיר ההתקנה נמוך בהשוואה למחיר ההתקנה של פרקטים אחרים. ההתקנה מהירה בהשוואה להתקנה של פרקטים אחרים משום שלא צריך להמתין עד לייבוש וניתן לעמוד על הפרקט מיד לאחר סיומה של ההתקנה.

לפרקט עץ טבעי תלת שכבתי יש יתרונות נוספים, ביניהם: המראה המרשים שלו, האפשרות לבחור בפרקט עץ טבעי תלת שכבתי שעשוי מעצים שונים ובגימורים שונים, האפשרות לבחור בפרקט שמגיע במידות רוחב שונות, הגוונים הרבים בהם ניתן לבחור והתחזוקה המעטה ביחס לפרקט עץ גושני.

רכישת פרקט עץ טבעי תלת שכבתי מ”סהרה שטיחים ופרקטים”

 

במידה שאתם מעוניינים לרכוש פרקט עץ טבעי תלת שכבתי באיכות גבוהה, אתם מוזמנים לפנות אלינו – אל “סהרה שטיחים ופרקטים”. הפרקטים שאנו משווקים מיוצרים על ידי היצרנים המובילים ביותר.

ניתן לראות את המבחר שלנו בחנות המקוונת ולמצוא את כל הפרטים אודות הפרקט, ביניהם: ארץ הייצור של הפרקט, עובי הפרקט, רמת השחיקה שלו, מידת הפלטה, הכמות בחבילה, הגוונים שניתן למצוא אצלנו וההנחות.

מעוניינים לרכוש פרקט איכותי לביתכם?

אם בחנתם את החנות המקוונת שלנו ומצאתם פרקט עץ טבעי תלת שכבתי שמוצא חן בעינכם, או אם ראיתם פרקט מסוג אחר שמוצא חן בעיניכם, תוכלו לבצע רכישה מהירה מהאתר המאובטח שלנו ולקבל את המשלוח בחינם עד לביתכם תוך 5 ימי עסקים בלבד.

 במידה שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על פרקט עץ טבעי תלת שכבתי או על פרקטים מסוגים אחרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או המייל. כמו כן, אתם יכולים לשלוח אלינו הודעה בוואטסאפ או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם. אתם מוזמנים גם להגיע אלינו, אנו נמצאים בכתובת: שד’ ההסתדרות 251, חיפה, בצומת קרית אתא.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *