בלוג

שטיחים יוקרתיים

עיצוב סלון למראה מרווח אך אינטימי

החשיבות הגדולה אשר מעניקים המעצבים להימצאותו של שטיח במרכז הסלון מדרבנת לקוחות רבים לרכוש שטיחים יוקרתיים בעלי נוכחות משמעותית, אשר מותירים רושם עז על כל אורח.

היצע של שטיחים יוקרתיים

ההיצע של השטיחים היוקרתיים מוצע בכמה סגנונות, מודרניים, קלאסיים ווינטג’ ועוד, אפשר להתרשם מכולם באולם התצוגה רחב הידיים שלנו ובאתר האינטרנט בו הכול מוצג בדרך נוחה ביותר כדי לקבל מידע מקצועי על הרכבו של כל שטיח, הצבעים והגדלים הקיימים.

בבתים רבים אוהבים להיצמד לדוגמאות של השטיחים הפרסים או האפגניים אשר ליחם לא נס גם לאחר שנים רבות. חלק מהשטיחים הללו מיוצרים כעת בשיטות מתקדמות יותר אך נותרו עם הדוגמאות הישנות בגוונים הזהים וללא כל שינוי מהדגמים אשר היו בבתים רבים לפני מאות שנים, כמו דוגמת הכוכבים ורגל של פיל. בין הדוגמאות היוקרתיות והאהובות אפשר למצוא צורות הנדסיות מקסימות השלובות זו בזו בגווני חום בורדו אדום ושלל גוונים נוספים.

אפשר לרכוש גם שטיח יוצא דופן שהוא שאהל פרסי אשר נארג בעבודת יד מצמר שהוא מאה אחוז צמר כבשים משובח בעל צבעים טבעיים ומרהיבים. שיטת העבודה של אריגת היד יוצרת שטיח מדהים ביופיו ואקסמפלר מיוחד כיוון שאין שטיחים רבים מסוג זה.

שטיחי נאין מזי קלאק הם שטיחים מקסימים בעלי מרקם קטיפתי כיוון שהם נארגים מסיבים טבעיים. הדגמים כמו אספהן מדליון קיימים בגווני אדום וכחול, מדליון כחול, בז’, זיגלר בהיר, אינדיאני ועוד.

שטיחים לעיצוב הבית

מעצבי הפנים דוגלים בדרך כלל ברכישת שטיח או שטיחים אשר יונחו בחדר המגורים וגם במרחבים האחרים.

כאשר מדובר בחדר מגורים שהוא גדול במיוחד מציבים בו כמה פינות ישיבה לנוחותם של אורחים רבים המגיעים לבית זה. ברוב המקרים כל אחת היא בצבע אחר אך הגוונים כולם משתלבים מאד זה בזה. מתחת לכל פינת ישיבה מניחים שטיח ויוצרים מצב שרוב שטח המרצפות מחופה בשטיחים יפהפיים זה לצד זה.

ברבים מהבתים הללו מעדיפים שטיחים אותנטיים כמו שטיחים פרסיים ואפגניים מקורים אשר מתאימים להנחה זה לצד זה ברחבי הסלון.

מי שמעדיף שטיחים מודרניים, ימצא שטיחים יוקרתיים מסוג זה, בעלי גוון אבסטרקטי. אפשר לקנות שטיחים מסוג זה בגדלים שונים ובפיזור שונה של הצבעים. בדרך כלל מדובר בשטיחים בהירים ועליהם כתמי צבע אדום, ירוק כחול או כל צבע אחר אשר מפוזרים על פני השטיח.

כך אפשר להניח זה לצד זה שטיחים בגוונים דומים אשר משתלבים עם צבעי הריפוד בנקודות השונות ברחבי חדר המגורים.

שטיחים מודרניים

ההיצע הקיים של השטיחים מאפשר לכל לקוח בחירה. בדרך כלל מגיעים אלינו הלקוחות עם מעצבי הפנים, הם בוחנים אין ספור אפשרויות עד שהם מוצאים את השטיחים היוקרתיים המתאימים לסלון. רבים מהם רוכשים גם דוגמאות תואמות אשר מתאימים למיקומים נוספים ברחבי הבית, במיוחד אלו אשר קרובים לחדר המגורים כמו פינת האוכל, הפרוזדור המוביל לחדרים השונים ועבור חדר השינה.

עיצוב הבית

אנו מייבאים כמות גדולה מאד של סודי שטיחים יוקרתיים ממדינות שונות ברחבי העולם אשר מיוצרים חלקם בעבודת ובחלקם באמצעות מכונות אריגה. השפע הגדול המוצע באולם התצוגה שלנו מוביל אלינו מעצבי פנים ולקוחות אשר ברור להם שכאן ימצאו את הדגמים הייחודיים שיתאימו כמו כפפה ליד לביתם.

השטיחים השונים מיובאים במבחר גדול של גדלים ולכן מתאימים למרחבים של הסלון על פי מידותיו בכל אחד מהבתים. נציגי השירות המקצועיים שלנו שמחים תמיד לענות על כל שאלה ולסייע ללקוחות במהלך הרכישה המוצלחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *