בלוג

יתרונות וחסרונות לשטיח מקיר לקיר

לקוחות רבים מתקינים שטיחים מקיר לקיר, בדרך כלל בחדרי הילדים לנוחות מרבית של הילדים המשחקים בחדר.

שטיח מקיר לקיר 

שטיח מקיר לקיר כשמו כן הוא, הוא מותקן בכל שטחו של החדר מקצה לקצה ומחפה את כל המרחב הפנימי. רק לאחר התקנת השטיח יונחו מעליו הרהיטים כמו המיטה והשולחן ויותקנו הארון, המדפים וכל הפריטים הנוספים.

השטיח מקיר לקיר מאפשר לילדים לשבת בכל מקום שבו הם מעוניינים ברחבי החדר כיוון שבכל מקום קיים שטיח זה. היתרון הגדול הוא בכך שהילדים אינם יושבים על הרצפה הקרה, דבר שהוא אינו בריא. בכל נקודה שבה הם ירצו לשבת, זה יקרה על השטיח וכך הם לא יתקררו.

שטיחים מקיר לקיר צובעים את כל המרחב בצבע או בגוונים אחידים ויפהפיים אשר מותאמים לנראות העיצובית של כל חדר. 

חימום מתחת לשטיחים מקיר לקיר 

קיימת אפשרות להתקין גופי חימום מעל הרצפה ורק לאחר מכן להתקין מעליהם את השטיחים מקיר לקיר. באופציה זו אפשר בימי החורף הקרים לחמם את החדר על ידי הפעלת החימום ובדרך זו הילדים ישבו על שטיח חמים ונעים אשר יחמם את כל השטח ויהפוך כל חדר למקום חמים אשר נעים מאד להימצא בו. 

מי שמעוניין בכך, חייב לתאם זאת לפני התקנת השטיח, כך שיבוצעו כל ההתאמות הנדרשות מבחינת הגבהים מבעוד מועד. מי שמזמין זאת יוצר יתרון מהותי בנוחות של בני הבית ובמיוחד של הילדים.

תחזוקה של שטיח מקיר 

התחזוקה השוטפת של השטיחים מקיר לקיר היא די פשוטה ולכן זהו יתרון גדול מאד. שואבים את האבק והלכלוכים שהצטברו עליו באמצעות שואב אבק חדשני בעל כוח יניקה רב. בדרך זו השואב אוסף את כל האבק כולל קרדיט אבק הבית. כך גם נשמרים גווניו של השטיח והוא תמיד ייראה די חדש. 

החיסרון הוא שיש לשטיח הרבה מאד רבדים ולא כל שואב אבק מסוגל לינוק את מלוא הרבדים התחתונים. לכן קיומו של שטיח מקיר לקיר מצריך תחזוקה מיוחדת כדי לנקז את מלוא האבק. עובדיהם של חברות מקצועיות אשר עוסקות בניקוי ספות, מנקים גם את השטיחים מקיר לקיר לכל עומקם באמצעות מכונות ייחודיות בעלות תפוקה עוצמתית מאד.

כדאי לבצע פעולה מסוג זה אחת לחצי שנה או שנה בהתאם לכמות הלכלוך ולהתנהלות בכל חדר, אם מדובר בילדים קטנים או גדולים.

באמצעות המכונות הללו אפשר לטפל גם בכתמים אשר נוצרו על השטיח. אם חלף זמן רב, לא תמיד אפשר להוציא את הכתם ולכן מומלץ אם נוצר כתם, לנקות אותו במיידי.

אם אתם מעוניינים לרכוש ולהתקין שטיח מקיר לקיר, נשמח להציע לכם שטיחים מסוג זה במגוון דגמים מרהיבים ובכמה אופציות של עובי השטיח, כדי שתבחרו את האפשרות המועדפת עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *