בלוג

מה חדש בעולם השטיחים?

עולם השטיחים זורם עם דפוסי האופנה בתחומי העיצוב השונים וניכר כי יש בו טרנדים חדשים ואופנתיים, אשר הם שונים מהשטיחים אשר היו מוכרים לאורך שנים רבות שלא שינו את צביונם כמו השטיחים הפרסיים והאוזבקיים.

השטיחים החדשים 

הדור החדש של השטיחים מוצג לראווה באולם התצוגה שלנו והוא נארג במכונות מתוכנתות ומתוחכמות מחומרי גלם כמו סיבים טבעיים ומלאכותיים, צמר, כותנה, עור ועוד. ההיצע הנרחב אשר מוצג באולם התצוגה שלנו מאפשר ללקוחות ולמעצבי הפנים להיחשף לשטיחים מודרניים, קלאסיים ווינטג’.

שטיחים מודרניים

השטיחים המודרניים הטרנדיים אשר אותם אנו מייבאים מרחבי העולם, כוללים עיצובים אבסטרקטיים יפהפיים אשר קיימים באין ספור עיצובים וגוונים. רבים מהם כוללים צבע רקע ומעליו גוונים שונים ללא סדר, כתם צבע פה ושם, ריכוז צבע במקום אחד או שניים בלבד וכל שאר הנראות של השטיח היא די חלקה ובעיצובים נוספים בהמון אפשרויות.

המגוון כולל עיצובים מעניינים וגם אפשרות לשלב את השטיחים הללו עם הריהוט והחפצים אשר ממוקמים בחדרים השונים וליצור תמונה מושלמת תוך תיאום והעצמה של כל מרחב בבית.

סוג שטיחים נוסף שהוא מאד עכשווי הוא שטיחי הטלאים. מדובר בשטחים צבעוניים ומסקרנים אשר בנויים מכמה קוביות. זוהי מעין שזירה של קוביות רבות אשר מונחות זו לצד זו. הקוביות אינן זהות בצבעיהן אלא כל אחת נארגה בגוונים אחרים. לכן השילוב המיוחד של כל הקוביות הללו יחד בשטיח אחד, יוצרת נראות מהפנטת ויפהפייה במיוחד.

שטיחי וינטג’

גם שטיחי הווינטג’ יוצאי הדופן תופסים מקום של כבוד בבתים רבים והם מעניקים אווירה מאד מיוחדת בכל החלל, בתפיסה חזותית צבעונית אשר יוצרת סביבה תוססת ומלאת שמחה. מעצבי הפנים אשר בוחרים ריהוט תואם יוצרים יחד מרחבים מיוחדים אשר מבדלים בית זה או חדר זה, מחללים אחרים הן בבית והן במקומות אחרים.

גודלם של השטיחים 

עבור חדרי הילדים רוכשים בדרך כלל שטיחים בגודלו של המרחב שנוצר בין הרהיטים השונים וזאת כדי שהילדים ישבו ברוב המקרים על השטיח ולא על הרצפה. ההמלצה שלנו היא לרכוש שטיחים בעלי צמר עבה כמו שטיחי שאגי, כך שישבו בנוחות לאורך זמן.

בחדרי השינה אפשר להניח את השטיח בקדמת המיטה או לחילופין מתחת לכל שטח המיטה. עבור חדר זה אפשר לרכוש שטיח שאינו עבה במיוחד.

עבור הסלון מומלץ לקנות שטיח גדול בגוון המתאים אשר יכסה את רוב המרצפות ולהניח מעליו את כל הריהוט הכבד כמו הכורסאות והספה. אפשרות נוספת היא לרכוש שטיח קטן יותר אשר יונח מתחת לשולחן או לשולחנות הקטנים בסלון ומעל השוליים שלו יונחו רגלי הספה. 

המבחר הגדול של השטיחים שלנו הוא לעיתים מתעתע ולכן הדרך הנוחה ביותר היא להיעזר באנשי המכירות שלנו המכירים את כל הדגמים ויסייעו לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *