בלוג

אילו סוגי שטיחים הכי פופולארים היום?

אילו סוגי שטיחים הכי פופולארים היום?

רוב השטיחים הפופולאריים היום הם אלו שאין בהם מוטיב מובהק של צורות הנדסיות או אחרות, אלא מדובר בשטיחים אבסטרקטיים אשר בנויים מהבזקי צבע במיקומים שונים, עם רקע בהיר או כהה, בשלל גוונים, או גוון אחד דומיננטי. 

שטיחים אבסטרקטיים 

כאשר מדובר ברכישת שטיח לסלון, הלקוחות או מעצב הפנים מחפש התאמה של הרהיטים לשטיח. בעבר כל הרהיטים היו בצבעים זהים לדוגמה ריפוד בצבע קרם ואפשר היה לשלב זאת עם גוונים שונים של השטיח. אך היום המגמה העיצובית היא שונה כיוון שיש מיקס של צבעים רבים בסלון. המעצבים בוחרים לדוגמה ספה בגוון תכלת וכורסאות בצבע קרם, כריות בצבע אפור או כל רעיון אחר אשר שולטים בו כמה צבעים. 

לכן הלקוחות מחפשים שטיח שיתאים לכל המגוון של הצבעים, מסיבה זו השטיחים האבסטרקטיים הם המתאימים ביותר. אפשר למצוא מגוון גדול של שטיחים על רקע בהיר ועליהם נגיעות של צבע בהרבה מיקומים על פני השטח, או במעט מיקומים. 

בביקור באולם התצוגה שלנו אפשר להיחשף לאין ספור דגמים יפהפיים אשר מדגישים צבעים כאלה או אחרים, וכך נוצרת הרמוניה יפהפייה עם הרהיטים. קיימים גם דגמים אשר בהם הצבעים הם בהירים מאד כך שהם אינם בולטים ונראים ככתמים אשר נזרקו על פני השטיח בכל המרחב. 

שטיחי טלאים

סוג נוסף של שטיחים אשר זוכה להצלחה גדולה הוא שטיחי הטלאים. מדובר בשטיחים אשר מורכבים מכמות של ריבועים, בהתאם לגודלו של השטיח. כל ריבוע מורכב מגוונים אחרים ובסדר אחר של צבעים. התוצאה הסופית היא ריבועים מרהיבים, שילובים יוצאי דופן אשר מאגדים הרבה מאד צבעים וטקסטורות.

המפעלים מייצרים הרבה מאד דוגמאות במבחר גדול במיוחד של שילובים וכך כל שטיח זוכה בחלק מהקוביות הללו. בזכות שיטת עבודה זו, כל שטיח הוא מיוחד ואין הרבה שטיחים שהם זהים זה לזה. 

מי שמחפש שטיח אשר שולט בו הגוון האדום, הלבן, השחור או כל גוון אחר, בוחן את הריבועים אשר קיימים באופציות השונות, כדי לבחור את השטיח המתאים ביותר לחדר המגורים שלו.

אף על פי שמדובר בהרבה מאד צבעים, רוב השטיחים נראים סולידיים והימצאותם בסלון אינה בוהקת או יוצרת פריט שהוא צורם לעין אלא להפך, הרהיטים, הווילונות, האקססוריז והשטיח יוצרים נראות מוצלחת מאד יחד. 

שטיחי סמרקנד 

אלו הם שטיחים עדינים הנראים לקוחים מהאגדות, אשר מצוירים עליהם בעיקר פרחים ואפשר לרכוש אותם בכמה גוונים. הנראות הכללית של השטיחים המעוצבים הללו היא ייחודית מאד ומוסיפה יופי רב לכל חדר מגורים.

אם אתם מתלבטים איזה שטיח יהיה המתאים ביותר לחדר המגורים שלכם, בואו לאולם התצוגה שלנו עם תמונות של הריהוט ונציגי המכירות המיומנים שלנו ימצאו עבורכם כמה אופציות כך שתבחרו את השטיח המתאים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *