בלוג

עשרת הגדולים בעולם השטיחים

עשרת הגדולים בעולם השטיחים

שנת 2020 הביאה עימה טרנדים חדשים בכל הקשור לעיצוב הבית ולנושא השטיחים בפרט. באולם התצוגה רחב הידיים שלנו אפשר לראות את הדגמים החדשים הללו במגוון רב של סגנונות וגוונים.

שטיח מעניין נותן טאץ’ יפהפה לכל אחד מהחדרים ומוסיף יופי רב לבית כולו ולכן הוא מומלץ לרכישה.

החשיבה העיצובית החדשה

מומחי העיצוב המציאו קווים מודרניים אשר חלק מהם הם בעלי ראייה יוצאת דופן, אשר הובילו לייצור המוני בכמה פסי ייצור חדשים של שטיחים, אשר לא נראו בשנים קודמות.

  • שטיחים בעלי צורות אבסטרקטיות ואמורפיות, אין בהם טקסטורות אשר חוזרות על עצמן כמו בדגמים של שטיחים אחרים. בכל אחד מהשטיחים הללו אין צורות מוגדרות אך פה ושם נראית איזו צורה הנדסית אמורפית. חלק מהשטיחים נראים בעלי צבעים מהוהים, כאילו נשחקו אף על פי שמדובר בשטיחים חדשים. כל אחד מהשטיחים בטרנד זה נראה אחרת ובמקרים רבים לא יהיה אפשר למצוא כמה שטיחים זהים.
  • שטיחים בעלי כתמי צבע עזים במיקומים שונים. טרנד זה כולל שימוש בצורות גיאומטריות אשר חלקן מעוגלות, בצבעים שהם כהים ומאד בולטים המשולבים במרחב השטיח זה לצד זה, צבעי כתום, ירוק, כחול ועוד. הם מתאימים למרחבים גדולים כמו חדר מגורים רחב ידיים אשר כולל גם ריהוט בצבעים מגוונים.
  • שטיחים בעלי צורות גיאומטריות אשר חוזרות על עצמן כמו לדוגמה קוביות או מעוינים. מדובר בשטיחים נעימים מאד למראה אשר יוצרים אווירה ביתית חמימה ורגועה. את השטיחים הללו אפשר לרכוש במגוון צבעים שהם בדרך כלל בשילובים בהירים כמו לבן, חום, אפור ועוד.
  • שטיחים בעלי הדפסים של פריטים מהטבע כמו ענפים, עלים, עצים ועוד. כל הציורים הללו נצבעים בצבעי שלכת ובצבעים נוספים בעלי נוכחות דומיננטית בכל שטיח.
  • שטיחים בעבודת יד אשר מיוצרים במדינות שונות בעולם ושומרים על האותנטיות והמקור אשר נארג בצורות ובגוונים זהים לאורך שנים רבות.
  • שטיחי טלאים אשר בנויים מכמה ריבועי טלאים, היצרן מיצר כמה סוגי הדפסים בגוונים שונים ובכל שטיח מצרף כמה קוביות בתצריפים שונים. התוצאה היא מרהיבה וייחודית ביותר.
  • שטיחים טבעיים אשר מיוצרים מחוטים יוצאי דופן, הם רכים ונעימים מאד לדריכה. השטיחים הללו נמכרים בקשת רחבה של צבעים, בדרך כלל מדובר בשטיחים בגוון אחיד. קיימים שטיחים מסוג זה בהירים אשר מתאימים בעיקר לחללים קטנים ובגוונים כהים אשר מתאימים בעיקר לחללים גדולים.
  • שטיחי שאגי רכים במיוחד, אשר מתאימים מאד לחדרי הילדים לאור הישיבה הממושכת של הילדים על השטיח. זהו שטיח עבה והוא אידאלי גם עבור חדר השינה.

הספקטרום הרחב של הצבעים, המרקמים והטקסטורות מאפשר לכל לקוח שלנו לבחור את השטיח הנכון עבורו מתוך ההיצע העצום באולם התצוגה שלנו. כל השטיחים המיוחדים יוצרים אווירה נעימה, חמימה וביתית בכל רחבי הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *