בלוג

5 טיפים לבחירת שטיח לחדר עבודה שלכם

השטיח בחדר העבודה משמש בדרך כלל ליופי בלבד והוא מוסיף רבות לנראותו של חדר העבודה. אנשים רבים עובדים היום מהבית במקצועות שונים ולכן קיימת חשיבה להעניק לחדר זה תחושה יוצאת דופן, מצד אחד עשייה ומצד שני את הביתיות, כיוון שהם נמצאים בתוך הבית ונהנים משני העולמות.

הלקוחות המגיעים לאולם התצוגה שלנו עם תמונות של פנים החדר, מבקשים לרכוש שטיח אשר יתמזג עם המראה הכללי של החדר או לחלופין שיעניק עיצוב מעט חצוף, כדי ליצור ניגודיות אשר יוצרת עניין.

בחירת שטיח לחדר עבודה 

כדי ליצור גם יופי וגם נוחות בחדר העבודה, מניחים את השטיח מתחת לשולחן העבודה מקצה לקצה. בדרך זו הרגליים מונחות בנינוחות על הרצפה וקיימת הרגשה ביתית למי שעובד בחדר זה. 

חדר העבודה מורכב בדרך כלל משולחן, כמה מדפים, קלסרים, תיקים וצרכי משרד רבים. המטרה היא לתת גם לחדר זה טאץ’ נעים. מכיוון שהריהוט הוא בדרך כלל בגוונים בהירים כמו לבן, אפור, חום או קרם, החשיבה היא ליצור צבעים ניגודיים ולכן לבחור שטיח צבעוני, אשר מכיל כמה צבעים אשר יהפכו את חדר העבודה לחדר תוסס, או לרכוש שטיח בצבע אחיד אשר אינו צבעם של הרהיטים, כמו לדוגמה שטיח בצבע אדום או כחול.

הצבעים הללו הם צבעים מעוררי השראה ולכן לקוחות אשר מגיעים למשרד בענייני עבודה, ייהנו מאד מההימצאות בסביבה רגועה ושלווה. 

סוגי השטיחים המתאימים לחדר עבודה 

המשטחים המתאימים ביותר הם אלו אשר אין בהם חוטים ארוכים ועבים, אלא שטיח דק בכמה צבעים אשר משתלבים זה בזה ויוצרים יחד הרמוניה נפלאה.

אחת האופציות היא שטיח טלאים אשר מורכב מכמה ריבועים יפהפיים אשר מחוברים לקוביות נוספות של אפליקציות בצבעים זהים או בצבעים חדשים, אשר מוסיפים צבע ושמחה למרחב כולו, או אחד משלל השטיחים אשר מכילים צורות גיאומטריות כמו קוביות, מעוינים או מלבנים בכמה גוונים.

הקו האופנתי של עיצוב חדרי העבודה מתמקד בשנים האחרונות בשטיחים מעוצבים אבסטרקטיים הקיימים במבחר גדול מאד של צבעים כמו אפור ותכלת, צהוב וסגלגל, אפשר לבחור את השילוב אשר יהיה המתאים ביותר לחדר זה. אופציות נוספות הן השטיחים החלקים אשר משפריצים עליהם בעת הייצור כתמי צבע בגוון אחר וכך נוצר שילוב יפהפה ויצירתי.

אפשר לרכוש את אחד משטיחי ונוס היפהפיים והמעוצבים או שטיחים ייחודיים בסגנון וינטאג’ אשר מוסיפים מראה מיוחד לנראותו של החדר כולו, או שטיח לאונרדו מדהים הכולל מריחות של צבע בסגנון מודרני ומאד מיוחד.

שעות העבודה הרבות אשר בני הבית נמצאים בחדר העבודה, צריכים להעניק להם גם ריכוז והשראה ולכן קיימת חשיבות לתכנון נכון ולבחירת השטיח המתאים ביותר לחדר העבודה. 

גם אתם תמצאו אצלנו בסהרה שטיחים את השטיח הנכון לחדר העבודה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *