בלוג

המדריך לבחירת פרקט לבית

המדריך לבחירת פרקט לבית

בחירת פרקט לבית – איך עושים את זה נכון?

המעבר לבית חדש או כניסה לבית לאחר שיפוץ יסודי, מובילים את הלקוחות לבחור פרקט לרצפה במקום מרצפות או אריחים.

הפרקטים מותקנים בדרך כלל בחדרים כמו חדרי הילדים, חדר השינה וחדר העבודה. יש בתים אשר כל הבית מחופה בפרקטים, או רק חדר המגורים וזאת בהתאם לבחירה האישית של הלקוחות.

בחירת פרקט טבעי לבית 

הסוגים המובילים של הפרקטים אשר מוצגים באולם התצוגה שלנו, הם הפרקט הטבעי ופרקט הלמינציה.

הפרקט הטבעי מתאים מאד לבתים אשר הסגנון העיצובי שלהם הוא כפרי. העץ הטבעי על הרצפה משתלב באופן מושלם עם הרהיטים המאסיביים, האווירה הכפרית אשר מתקבלת מהססגוניות והאקססוריז הרבים כמו ווילונות, שטיחים צבעוניים ושלל חפצים מקוריים ומעניינים.

הפרקט הטבעי הוא היחיד אשר מתאים לבתים שהותקנו בו מערכות חימום תת רצפתיות אשר ממוקמות בין הרצפה לפרקט. עקב החום הרב אשר מפיצים המערכות הללו, קיימת חובה להתקין פרקט עבה.

הפרקט הטבעי קיים במספר גוונים אותנטיים של העץ ואפשר לראות ביחידות העץ גם את הטבעות אשר עטפו את גזע העץ וסימנים טבעיים רבים נוספים של העץ. הימצאותו של העץ הטבעי מאפשר ללכת יחפים בבית בכל עונות השנה, כיוון שהטמפרטורה הנעימה נשמרת לאורך כל השנה.

בחירת פרקט למינציה לבית

פרקט למינציה מיוצר מעץ סינתטי והוא בעל שלש שכבות אשר מודבקות זו לזו. השכבה העליונה היא מדבקה אשר מוטבעת על העץ והיא למעשה הדוגמה אשר נראית על הרצפה. המפעלים האיכותיים אשר מייצרים את הפרקטים, מסוגלים ליצור היצע נרחב ביותר של מדבקות ולכן קיים מבחר עצום של פרקטי למינציה לבחירתם של הלקוחות.

רוב הלקוחות בוחרים בדגם ספציפי ואותו הם מתקינים בכל החדרים. האפשרויות הן מגוונים בהירים ועד גוונים כהים מאד, בחלק מהאופציות משלבים כמה גוונים בעלי טקסטורה מעניינת ומרקם ייחודי והמשטחים הללו על הרצפה, מוסיפים יופי רב לבית כולו.

הפרקט מתאים מאד גם לחדרי המגורים, כאן הבחירה היא בדרך כלל בגוונים בהירים כמו לבן, קרם או כל צבע אחר אשר אהוב על הלקוחות.

התקנת פרקטים 

אחד היתרונות המשמעותיים של הפרקטים הוא נושא ההתקנה. מדובר בהתקנה מאד מהירה אשר יכולה להתבצע על ידי כל אדם טכני. ההתקנה אינה יוצרת לכלוך רב וזאת לעומת הדבקת רצפות אשר אורכת ימים רבים ומותירה לכלוך רב במרחב.

פרקטים ביום יום 

הימצאותם של הפרקטים יוצרת נוחות מקסימלית עבור דיירי הבית. הדריכה הנעימה מאפשרת לדיירים ללכת ברגלים יחפות בקיץ וגם בחורף או לכל היותר לגרוב גרביים והפרקטים משרים אווירה מאד חמימה וביתית בכל רחבי הבית.

עדיין מתקשים בבחירת פרקט לבית? דברו איתנו ונשמח לענות לכל שאלה או בקשה!

באולם התצוגה קיים מבחר גדול של פרקטים אשר מתחדש לעיתים קרובות. אם גם אתם מעוניינים לרכוש פרקטים, אתם מוזמנים להגיע אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי מאנשי המכירות לגבי הפרקטים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *