בלוג

שטיחים מודרניים

מעבר להיותם פריט שמגן עלינו מפני מגע עם רצפה קרה ומוצר שמהווה מצע רך ונעים שכיף לדרוך עליו, שטיחים הם אלמנט עיצובי שמשפיע מאוד על המראה של החלל, ומכיוון שהם עשויים מחומרים שונים ומגיעים בשלל צורות, צבעים ועיצובים, יכול כל אחד לבחור את השטיח שעונה על צרכיו ומשתלב עם הסגנון שהוא מעוניין ליצור בבית או במשרד. 

בין מגוון סוגי השטיחים ניתן מקום של כבוד לשטיחים המודרניים, שכן לשטיחים אלו יש מגוון יתרונות. 

היתרון הראשון של השטיחים המודרניים הוא שהם ניחנים בסגנון עיצוב חדיש ומיוצרים בטכנולוגיות חדישות. 

היום ניתן למצוא שטיחים מודרניים שעשויים מחומרים איכותיים ומגיעים בשלל דוגמאות, כמו למשל: ציורים וצורות גיאומטריות, דוגמאות אלו לא תמיד סימטריות, כך שהמראה של השטיחים יכול להיות מאוד ייחודי.

יתרונות נוספים של שטיחים מודרניים הם העמידות שלהם – שמאפשרת לרוכשים ליהנות מהם לאורך שנים רבות והיותם קלים לניקוי. נפרט מעט על שני היתרונות הללו.

שטיחים מודרניים – משמשים את הרוכשים לאורך שנים רבות

שטיחים מודרניים לא חייבים להיות טרנד חולף, ובמידה שרוכשים שטיח מודרני איכותי, הוא יעבור בדיקה במכון התקנים לפני שהוא יגיע אל החנויות המשווקות ויוכל לשמש את הרוכשים לאורך זמן רב. האיכות והעמידות של השטיחים לעומת סוגי שטיחים ישנים יותר, הופכים אותם לעמידים יותר, ומכאן – יכולה רכישתם להיות יותר משתלמת.

שטיחים מודרניים – קלים לתחזוקה וניקוי

בעולם המודרני בו רוב האנשים מנסים לחסוך כמה שיותר זמן, ישנה חשיבות רבה לקלות התחזוקה של מוצרים שונים. 

חלק מהשטיחים קשים לניקוי ודורשים השקעה של זמן ומאמצים, לכן ניקיונם עשוי להקשות על הרוכשים. 

רכישת שטיח מודרני מקלה מאוד על תהליך הניקוי והתחזוקה של השטיח, שכן שלא כמו שטיחים מסוגים אחרים שעשויים למשל מצמר וצוברים הרבה אבק, השטיחים המודרניים עשויים ברובם מסיבים סינטטיים. בשל סיבה זו, השטיחים המודרניים צוברים פחות אבק משטיחים שעשויים מחומרים אחרים. 

מעבר לכך, ישנם שטיחים שדורשים עבודה מאומצת עם שואב האבק, שיכול להיתקע בסיבים, גם במקרה זה, הסיבים הסינטטיים מקלים על תהליך הניקוי.

חברת סהרה שטיחים ופרקטים – שפע שטיחים מודרניים במגוון עיצובים מעניינים

ניתן להבין שלרכישת שטיחים מודרניים יש הרבה מאוד יתרונות ושהמאפיינים שלהם הופכים אותם למוצר מבוקש בבתים ומשרדים.

במידה שאתם מעוניינים לרכוש שטיח מודרני מרשים ואסתטי, אתם מוזמנים לעיין באתר שלנו – סהרה שטיחים ופרקטים ולמצוא מגוון נרחב של שטיחים מודרניים בעיצובים, סגנונות וגדלים שונים.

השטיחים שלנו  איכותיים מאוד, נמכרים במחירים משתלמים ומגיעים עם אחריות על הוצאת חוטים ופרימה למשך 12 חודשים.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מאיתנו ייעוץ, או אם יש לכם שאלה, אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל, לצלצל אלינו או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *