בלוג

פרקט למינציה מחיר

פרקט למינציה מחיר

פרקטים מעניקים לחלל הבית או המשרד הרבה יופי, והם מסייעים ביצירת מראה חמים ומזמין. על ידי התקנת פרקטים ניתן לעצב את החלל בשלל סגנונות ולייצר מראה הרמוני.

בשל סיבות אלו וסיבות נוספות הרבה אנשים אוהבים את המראה של הפרקטים. בין מגוון האפשרויות שעומדות בפני חובבי הפרקטים, ישנה אפשרות להתקין פרקט למינציה, עליו נסביר מעט במאמר זה.

מהו פרקט למינציה?

פרקט למינציה הינו פרקט סינטטי שמראהו מדמה מראה של פרקט עץ, פרקט זה נפוץ מאוד בישראל. 

פרקט למינציה מורכב משלוש שכבות: שכבה אחת שעשויה משבבי עץ שמודבקים בלחץ, שכבה שנייה שמודבקת על פלטת HDF ומהווה את הצבע והדוגמה של הפרקט ושכבה שלישית שהיא שכבת הגנה. שכבה זו נמצאת בחלק העליון והיא מגנה על הפרקט ומעניקה לו את המרקם והחוזק. 

אפשר למצוא פרקטים למינציה במגוון צבעים, כמו למשל: אדמדם, לבן, חום בהיר וחום כהה ואף לשלש בין גוונים שונים. כמו כן, אפשר לבחור בפרקט למינציה בצבע עץ טבעי ובסגנונות שונים, ביניהם: סגנון כפרי או מודרני וניתן לבחור גם את הגימור שיכול להיות שמן או לקה.

יתרונות של פרקט למינציה

לפרקט למיניציה יש הרבה יתרונות, היתרון הראשון שלו בא לידי ביטוי במחירו – שנמוך הרבה יותר ממחירו של פרקט עץ. מחירו הממוצע של הפרקט עומד על 60-200 שקלים למ”ר בתוספת מע”מ. נוסף למחיר זה כוללת העלות את מחיר הספוג והפאנל ומחיר ההתקנה שעומד על 50-70 שקלים למ”ר.

יתרונות נוספים של פרקט למיניציה הם שהוא מאוד עמיד בפני כתמים, שריטות ומכות וניתן גם למצוא פרקט למינציה שניחן בעמידות למים. כמו כן, ניתן למצוא פרקטים למינציה במגוון סגנונות וצבעים. 

יתרון נוסף של הפרקט הוא שקל מאוד לנקות אותו – כל מה שצריך לעשות כדי שהפרקט יהיה נקי ומבריק זה לנגב אותו באמצעות סמרטוט לח.

סהרה שטיחים ופרקטים – מבחר סוגים של פרקטים איכותיים

במידה שאתם מעוניינים לרכוש פרקט למינציה, אתם מוזמנים לפנות אל החברה שלנו – סהרה שטיחים ופרקטים ולמצוא מגוון פרקטים שמתאימים לבית ולמשרד. תוכלו לעיין באתר שלנו ולבחון את הדוגמאות ואת המחירים המשתלמים.

אם בחנתם את האפשרויות שמופיעות באתר ומצאתם פרקט שמוצא חן בעיניכם, תוכלו לבצע רכישה בקלות דרך האתר המאובטח שלנו ולקבל את המשלוח עד לביתכם תוך 5 ימי עסקים וללא עלות. כמו כן, אתם מוזמנים לעקוב אחר הדף העסקי שלנו בפייסבוק ולהשאר מעודכנים בנוגע למבצעים השונים (תוכלו גם ליצור איתנו קשר דרך הדף).

במידה שיש לכם שאלות ואתם מעוניינים להתייעץ איתנו, אתם מוזמנים לצלצל אלינו, לשלוח לנו מייל או למלא את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם. נשמח לסייע לכם לבחור את הפרקט שעונה על הצרכים שלכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *