בלוג

יתרונות וחסרונות לשטיח בחדר ילדים

יתרונות וחסרונות לשטיח בחדר ילדים

בעת תכנון עיצוב הפנים של דירה חדשה או דירה קיימת, מתלבטים לקוחות רבים אם להניח שטיח בחדר הילדים או שזו רכישה מיותרת.

השיקולים הם שונים ונרחבים ובסופו של דבר, כל לקוח מחליט אם לרכוש שטיח לכל חדרי הילדים. 

היתרונות של שטיחים לחדרי הילדים 

לאור הניסיון רב השנים שלנו בייבוא ובשיווק של שטיחים עבור חדרי ילדים, מרב הלקוחות רואים את היתרונות בשטיחים ולכן הם רוכשים סוגים שונים של שטיחים המיועדים לחדרי הילדים.

  • הסיבה הראשונה והחשובה ביותר היא בריאותם של הילדים. הם מאד אוהבים לשבת על הרצפה. בטמפרטורות הנמוכות השוררות בחורף, קור זה חודר לאיברים הפנימיים שלהם וזהו מהלך מאד לא בריא. לכן קיימת חשיבות עליונה לרכוש עבורם שטיח המיוצר מכותנה הממוקם על מלוא השטח החשוף הקיים בין הארון, המיטה והשולחן.
  • בימי החורף, הילדים יושבים על השטיח בהנאה מלאה והם אינן חשים בקור, במיוחד אם מדובר בשטיח בעל סיבים ארוכים, כמו שטיחי שאגי שמתאימים מאד עבור חדרי ילדים.
  • הימצאותו של שטיח על הרצפה או על הפרקט שגודלו הוא מקצה לקצה הן ברוחב והן באורך מונע מצבים שבהם הילדים מחליקים על הרצפה.
  • שטיח מוסיף יופי רב לכל חדר. הלקוחות ומעצבי הפנים בוחרים בשטיח בעל הנראות האידאלית עבור כל חדר כך שתהיה התאמה מקסימלית לגוונים של הריהוט.
  • עלותו של כל שטיח אינה הוצאה כספית משמעותית. רוב השטיחים המיועדים לחדרי הילדים בהתאם לגודלם, נמכרים במחירים הוגנים וסבירים.
  • השטיח הוא מאד פונקציונלי. ילדים נהנים לשבת, לשכב ולרבוץ עליו ולצפות בטלוויזיה או לשחק במחשב עם האחים או עם החברים.
  • קיימים שטיחים נוחים מאד לשימוש, שאפשר לכבס מאותם במכונת הכביסה הביתית או לחלופין להעבירם אחת לתקופה למכבסה כדי שיכבסו אותה באופציה של ניקוי יבש. השטיח חוזר במצב מצוין והוא נראה ממש כמו חדש. 
  • במרבית הבתים קיימים היום שואבי אבק איכותיים בעלי יכולת יניקה גבוהה ולכן קל מאד לנקות ביום יום את השטיח בחדר הילדים משאריות שונות של ניירת, לכלוך, מזון ועוד. 

החסרונות של שטיחים לחדרי ילדים 

החיסרון העיקרי של השטיח הוא נושא הניקיון. יש להקדיש לכך זמן בכל כמה ימים כדי שלא יצטברו שאריות בין הסיבים.

אם מדובר בכתמים מיוחדים, יש לבצע זאת באמצעות חומר ניקוי מיוחד או לחלופין לשלוח אותו לניקוי יבש במכבסה. 

לכן המגמה היא לרכוש שטיחים לחדרי הילדים שהם פונקציונליים גם באפשרות לקפל אותם ולכבס אותם במכונת הכסיסה הביתית, לייבש אותם באוויר ובשמש ומהר מאד ליהנות מהם שוב.

נציגי המכירות המיומנים שלנו, ישמחו לסייע גם לכם כדי לבחור מתוך ההיצע הנרחב את השטיח המתאים ביותר עבורכם בהתאם לשטח של כל חדר ילדים, לגילאי הילדים ולחומר הנכון ביותר לכל אחד מהחדרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *