בלוג

שטיח שחור לבן או שטיח צבעוני – איזה שטיח מתאים לכם?

הנחת שטיחים בסלון או בכל מקום אחר ברחבי הבית היא עניין של טעם אישי, כל לקוח מחליט אילו שילובים הם היפים ביותר בעיניו, גוונים הרמוניים הקשורים זה בזה, או דווקא אלו היוצרים ניגודיות ומבליטים הן את גווניו של השטיח והן את גווניהם של פריטי הריהוט. 

בחירת שטיח הביתה 

אולמות התצוגה שלנו מלאים במאות סוגים של שטחים בשלל גוונים. אנחנו ומעצבי הפנים שמחים תמיד לסייע לכל לקוח, כדי למצוא את השילוב האופטימלי של השטיחים בבית. המטרה היא  ליצור את הנראות היפה והמתאימה ביותר הן לריהוט והן לאישיותם של הלקוחות.

הימצאותו של השטיח במרכז הסלון משנה לחלוטין את הנראות שלו. אם בסלון קיים ריהוט בגוונים סולידיים כמו שחור או חום, לא מומלץ להניח שטיח כהה אלא ליצור ניגודיות ועניין. לכן כדאי לרכוש שטיח אבסטרקטי או גיאומטרי המכיל את הגוון של הריהוט ובנוסף לכך גוון בהיר כמו לדוגמה שטיח בגוון שמנת ובו מעוינים בגוון שחור או חום על כל שטחו. שילוב מנצח זו יוצר סלון מעוצב ויפהפה, בעל אמירה מדהימה ומקום שכיף לשהות בו. 

אפשרות נוספת היא להניח שטיח בסגנון אבסטרקטי הבנוי מכתמי צבע הפזורים במיקומים שונים על המשטח. לאור המגוון הגדול של צבעוניות השטיחים, אפשר לבחור עבור ריהוט זה שטיח בהיר ועליו נטיפים של צבעים פזורים כמו חרדל, שחור, אפור ועוד וכך ליצור סגירת מעגל עם הריהוט ויופי הרמוני.

התאמת שטיח לריהוט בגוונים בהירים 

כאשר הריהוט בסלון הוא בצבע לבן או שמנת, ההתאמה המושלמת אינה של שטיח בגוון בהיר גם כן אלא משהו שיוצר קונטרסט. אפשר לרכוש שטיח כהה ובו צורות בהירות, שטיח אבסטרקטי בגוונים שהם נעימים לעיניים, או לחלופין חדר המגורים ייראה נפלא ומיוחד אם יונח בו שטיח צבעוני בעל עשרות פרחים עדינים בשלל גוונים, אשר יחד מאירים את החדר כולו ומעניקים לו המון חיוניות.

אפשרות נוספת היא לקנות שטיח גיאומטרי בעל קוביות ומלבנים בצבעים דומיננטיים כמו תכלת או נגיעות של חרדל שיוצרים ניגודיות מפתיעה ויפהפייה ומבדלים אותו מנראותם של סלונים אחרים.

התאמת שטיח לריהוט בגוונים מודרניים

בשנים האחרונות קיימת מגמה לרכוש רהיטים בגוונים ייחודיים כמו תכלת או חרדל ולשלב בהם כריות בצבעים מנוגדים. הנראות של הסלון המודרני מקרינה המון אושר ושמחה. השטיח יהיה סולידי ובטונים נמוכים של צבע כדי לאזן בין הצבעים העוצמתיים של הריהוט. הבחירה האולטימטיבית היא גוונים בהירים של שטיחים ועליהם כמה צבעים בהירים ומינוריים כדי ליצור שלמנות עיצובית.

בחירת שטיח לסלון אינה משימה קלה, בשביל זה אנחנו ממתינים לכם באולם התצוגה כדי ליצור את השילוב הנכון ביותר של הריהוט והאקססוריז, כמו חפצי הנוי, הווילונות והשטיח היפהפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *