בלוג, כללי

שטיח מקיר לקיר – ללכת בבית להרגיש במלון

שטיח PVC למטבח

שטיח מקיר לקיר הוא פתרון נפלא בבתים רבים ובמיוחד כשיש בבית ילדים קטנים. הסיבה לכך היא שבכל דריכה, הרגליים נוגעות בשטיח שהוא נעים ולא קר ולכן הוא עדיף פי כמה מאשר הדריכה על מרצפות שמושפעות ממזג האוויר ומהטמפרטורות הנמוכות בחורף ולכן הופכות לקרות והרבה פחות נעימות לדריכה.

התקנת שטיח מקיר לקיר בבית כמו בבית המלון 

שטיח מקיר לקיר יוצר מצב שבו כל החדר מכוסה מקצה לקצה בשטיח אחד שלם. בדרך זו מגינים על בריאותם של הילדים שאוהבים לשבת על הרצפה ולא תמיד הם שמים לב, אם הם יושבים על חלק מהשטיח או על הרצפה בדיוק במרווח הקטן שנוצר בין השטיח למיטה.

באולמות התצוגה שלנו קיימים סוגים רבים של שטיחים מקיר לקיר בכמה דרגות של עובי ובהיצע נרחב של גוונים. מכיוון ששטיח מקיר לקיר מתקינים רק אחת לשנים רבות, חשוב לבחור גוון סולידי שתמיד אפשר יהיה להתאים לו רהיטים. בחדרי ילדים אפשר להתקין שטיח עבה בעל לולאות צפופות באחד מגווני האפור, בהיר או כהה. לחלופין אפשר לרכוש גווני חום או מוקה להתאמה לרהיטים בגוונים שונים של עץ טבעי.

חימום מתחת לשטיחים מקיר לקיר 

קיימת גם אופציה להתקנת חימום תת רצפתי ומעליו להניח את השטיחים הללו. מערכת חימום זו מאפשרת בימי החורף הקרים להפעיל אותו וכך כל השטיח מתחמם ונוצר חום נעים בטמפרטורה מווסתת. כך הילדים יושבים על השטיח ונהנים מהחום שמלטף אותם עקב הפעילות המשותפת בין השטיחים מקיר לקיר למערך החימום.

הנראות של חדר השינה הכולל שטיח מקיר לקיר 

התקנה של שטיח מקיר לקיר היא חשיבה מושלמת. בדרך זו כל המרחב מכוסה בשטיח ואפשר ללכת יחפים בכל חלל החדר, ליהנות מדריכה נעימה בכל מצב ובעיקר בבוקר כשיורדים מהמיטה והרגלים פוגשות את השטיח הנעים, במקום את המרצפות הקרות שהן הרבה פחות נעימות בחורף.

התקנה של שטיח מקיר לקיר 

קיימות כמה שיטות טכניות להנחת או להדבקת השטיח. מדובר בשיטות התקנה שהן קלות יחסית לביצוע ולכן משך ההתקנה אינו ארוך ואפשר תוך פרק זמן קצר לבצע את ההתקנה של השטיחים הללו בכל חדרי הילדים ובחדר השינה. בדרך כלל הבחירה היא על גוון זהה של שטיח בכל החדרים כולם. אך מי שמעוניין ליצור נראות ועיצוב שונה לחלוטין בכל אחד מהחדרים, מוזמן להתקין שילובים אחרים של גוונים.

שטיחים מקיר לקיר הם הצלחה שנמשכת עשרות שנים ולקוחות רבים המגיעים אלינו מעוניינים להרגיש בבית כמו בבית מלון ולכן מעוניינים להתפנק עם שטיח מקיר לקיר שקל מאד לנקות אותו באמצעות שואב אבק מאסיבי בעל כוחות יניקה משמעותיים שמנקה אותו כראוי על כל רבדיו. 

נשמח לסייע גם לכם בבחירת השטיח האידיאלי עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *