כללי

שטיחים לעונת הקיץ – קלילים ומרעננים

שטיחים לעונת הקיץ - קלילים ומרעננים

במגוון הגדול של השטיחים, אפשר למצוא שטיחים כבדים, אותנטיים וייחודיים המתאימים יותר לאווירה חמימה בחורף ואחרים קלילים ומרעננים, המתאימים יותר לעונת הקיץ. 

בחירה של שטיחים קיציים 

שטיחים שאנו מייבאים ממקומות רבים בעולם כמו דרום מזרח אסיה, בעיקר שטיחים לקיץ הם שטיחים דקים יחסית, שמיוצרים באריגה שטוחה, צפופה או שזורה. הם בעלי מראה עדין ומרקם נעים למגע. בעת הדריכה עליהם מרגישים שדורכים על שטיח, אומנם הרגל אינה שוקעת בין הסיבים אך בהחלט מרגישים את השכבה הנעימה של השטיח, המונח על הרצפה. 

חשיבותם של השטיחים בבית גם בקיץ 

אף על פי שמדובר בעונה חמה ולכאורה אין צורך בשטיח, קיימת חשיבות להימצאותו בבית בעיקר כדי שישבו עליו ולא על הרצפה כיוון שהיא מאד קרה לאור השימוש הרב במזגן שהופך את הרצפה לקרה מאד. כשילדים יושבים פרקי זמן ארוכים על רצפה קרה, הדבר אינו בריא עבורם ולכן חשוב מאד למנוע זאת. 

סוגי השטיחים המתאימים ביותר לימי הקיץ 

הבחירה הנכונה ביותר של שטיחים קיציים תהיה אלו בעלי שכבה דקה ודוגמה יפהפייה שמתאימה לימי הקיץ התוססים. אפשר לבחור באחת מהדוגמאות של הטלאים שיוצרים יחד מראה נהדר לאור החיבור המופלא של כמה ריבועים בגוונים שונים, אשר מוצמדים בהליך העשייה זה לזה ולכן לכל אחד מהם יש נראות אחרת ושילוב של קוביות אחרות.

אופציה נוספת היא שטיחים אבסטרקטיים הקיימים באין ספור גוונים ולכן כל אחד מהם שונה מהאחר. ברוב המקרים הרקע של השטיחים הללו הוא בהיר כמו אפור ועליו אפשר לראות הבזקי צבע שנשפכו לכאורה באופן אקראי. לכן הצבעים הללו מתפזרים במרחב, במיקום אחד רואים כתם גדול שאינו סימטרי,במקומות אחרים רואים כתמים קטנים הנראים כמו שפריץ של צבע. 

כמו כן קיימים דגמים רבים של שטיחים המכילים צורות גיאומטריות כמו מעויינים, משולשים, ריבועים אי סימטריים בגודלם ובצבעוניותם. השילוב הצבעוני יכול להתחבר לריהוט הקיים או ההפך, ליצור ניגודיות וכך הקונטרסט הזה, הוא מה שיכתיר את הסלון או את חדר הילדים לכל כך מיוחד.

סגנונות עיצוביים בשטיחים לקיץ 

רבים מהלקוחות שלנו אוהבים מאד שטיחים קיציים בסגנון ווינטג’ שמתאימים לריהוט הכבד בעל הריפוד הקטיפתי הקיים בחדר המגורים שלהם. השטיחים הללו קיימים בצבעים נועזים ומותאמים לריפודים הדומיננטיים כמו בארגמן או כחול. 

לאור ההיצע העצום שקיים אצלנו באולמות התצוגה, קל מאד להתאים את השטיח שמעוניינים לרכוש לריהוט הקיים בכל בית וליצור יחד הרמוניה עיצובית יפהפייה, שתעלה בכמה דרגות את נראותו ועיצובו של כל חדר בבית.

כדי לסייע לכם, נציגי המכירות המקצועיים ישמעו את קו החשיבה שלכם, יישמעו קצת רקע על נראות הריהוט או יראו תמונות ובהתאם לכך יציעו לכם כמה אופציות בכיוונים שונים. ההחלטה של הלקוחות היא מהי האפשרות המתאימה ביותר עבורם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *