בלוג

המדריך לבחירת שטיחים לבית

המדריך לבחירת שטיחים לבית

הנחת היסוד הראשונה היא שרצוי מאד שיהיו שטיחים בכל בית. השטיחים מוסיפים יופי רב בכל מקום שבו הם ממוקמים, בחדר המגורים, בחדר השינה, בחדרי הילדים ובמעברים.

בית ללא שטיחים נראה עירום וברגע שמניחים את השטיחים במיקומים השונים, הבית מתמלא באור ובאווירה חמימה וביתית.

בחירת שטיחים לבית 

היצע השטיחים שאנו מייבאים הוא עצום, המגוון מגיע ממדינות רבות ברחבי העולם. קו החשיבה שלנו הוא להציע לקהל הישראלי מבחר שטיחים גדול מאוד, כדי שכל משפחה תבחר את הדגמים האהובים עליה, את הסגנונות העיצוביים, העובי של השטיחים וגודלם.

באופן טבעי הטעמים העיצוביים הם שונים ורבים מהלקוחות מגיעים אלינו עם מעצבת פנים, כדי לגבש חשיבה משותפת, לבחון כמה וכמה אופציות עד ההגעה להחלטה. 

גודלם של השטיחים הפונקציונליים בבית

שטיחים לחדרי ילדים

גודלו של השטיח לסלון תלוי בהחלטה אם הלקוחות מעוניינים שהשטיח יכסה את מרבית שטח המרצפות וכך חלק ממנו ימוקם גם מתחת לספה ולשולחן בסלון. או לחלופין הם מעדיפים לרכוש שטיח קטן שימוקם בכל השטח שאינו גובל ברהיטים ולכן הוא יהיה קטן יותר מהאופציה הראשונה.

בחדר השינה ההתלבטות היא זהה, אם למקם שטיח בכניסה לחדר בלבד, או לרכוש שטיח גדול שמונח מתחת לכל המיטה. היתרונות של אופציה זו היא של המרחב המרופד אך מצד שני הדבר מקשה בתחזוקה השוטפת של הבית, כיוון שיש להזיז את המיטה בכל פעם שרוצים לנקות את השטיח ואת המרצפות או הפרקט מתחתיו.

בחדרי הילדים המגמה היא לקנות שטיח המכסה את כל המרחב הפנימי בין פריטי הריהוט וזאת כדי שהילדים ישבו תמיד על השטיח ולא על הרצפה. להם זה לא כל כך מפריע, אך בריאותית עדיף שישבו על שטיח עבה ונעים. 

קראו עוד על שטיחים לחדרי ילדים >>

נראותם של השטיחים בבית 

טעמם של הלקוחות הוא אישי ולכן יש כאלו שרהיטי הסלון בדירתם הם בגווני אפור ושחור והם יחפשו גם שטיח בגוונים הללו, ריבועים, משולשים, או אבסטרקטי אך אלו יהיו הצבעים השולטים. לקוחות אחרים יבקשו לשבור את קו הריהוט אך לתת נגיעה מצבעיהם של הרהיטים. לכן הם יחפשו שטיח בצבעי אפור, שחור או שניהם, המכיל צורות גיאומטריות כמו ריבועים פנימיים בכמה גדלים, הקיימים בכמה צבעים כמו אדום, צהוב או טורקיז. או שמשולב בו צבע אחד דומיננטי כמו הבזקי צבע אדומים בשטיחים אבסטרקטיים, או שטיחים מודרניים וכך ליצור אווירה תוססת וצבעונית. 

בחדרי הילדים דואגים לשלב שטיחים יפהפים המתאימים לגווני הריהוט. לאור המבחר הענק, קל מאד למצוא שטיחים עם הדפסים שונים לגיל הרך ודוגמאות צבעוניות ייחודיות לילדים הבוגרים. 

בחדר השינה, החשיבה היא להניח שטיח רך ונעים לדריכה בגוונים המתאימים לריהוט ולנראות הכללית של חדר זה. 

אם מלאי השטיחים עלול להקשות על הבחירה שלכם, בשביל זה אנחנו כאן לייעוץ ולהכוונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *