בלוג

שטיח טלאים

שטיח טלאים

שטיח טלאים הוא אחד מהשטיחים היפים ביותר הקיימים בשנים האחרונות. הוא נמכר באין ספור צורות, דגמים וצבעים ולכן אפשר למצוא את ההרכב המתאים ביותר לכל לקוח, כדי ליצור התאמה מקסימלית לנראותו של החלל הספציפי.

שטיח טלאים בשלל גוונים

שטיח טלאים בנוי מכמה קוביות אשר מתחברות זו לזו בהליך טכנולוגי מתוחכם. הקוביות יכולות להיות בצבעים זהים וכך כל הקוביות נצמדות זו לזו ויוצרות נראות מרהיבה של השטיח, אשר משפיע על העיצוב של כל המרחב. 

המגמה היא להתאים את השטיח לריהוט הקיים במרחב או באחד החדרים כדי ליצור קו עיצובי מושלם שנקבע התחיילת הדרך ועל פיו נרכשו כל הרהיטים וכל האקססוריז הנחוצים

דגמים של שטיחי טלאים

לאור העובדה שהציבור קונה שטיחים רבים, כמויות הדגמים שאנו מייבאים התעצמו באופן משמעותי כך שבפני הלקוחות עומד היצע נרחב של גדלים, מידות וגוונים המצגים באולם התצוגה רחב הידיים שלנו.

האפשרות הראשונה היא שטיח שיש בו קוביות רבות והן זהות בנראותן ובגווניהם, כמו לדוגמה 9, 12 או 16 קוביות צמודות זו לזו שבכל אחת מהן יש כמה גוונים של אפור, כחול, חום או כל גוון אחר. 

אופציה נוספת היא שילוב של הרבה קוביות שכל אחת מהן היא בגוון אחר לחלוטין, וכך מדובר בשטיח שיש בו הרבה מאד צבעים. השילוב יכול ליצור שילוב יוצר דופן של הרבה צבעים בהירים, כהים צבעוניים או שילוב של הכול יחד. המפעלים מייצרים סוגים רבים של קוביות ומשלבים בין כולם כך שהתוצאה היא ייחודית מאד ולעיתים יש רק שטיחים בודדים זהים זה לזה והשטיחים האחרים הם כל אחד בדוגמה שונה.

יש שטיחים שכל אחד מהקובית שלו בנויה בשלל פסים צבעוניים הממוקמים זה מתחת לזה. הנראות של כל הקוביות הללו יוצרת שטיח צבעוני ותוסס במיוחד המוסיף המון שמחת חיים בכל מקום שבו הוא מונח.

שטיחי טלאים לסלון

שטיחים מיוחדים אלו יוצרים עיצוב יפהפה בכל חדר מגורים. אפשר להתאים שטיח לריהוט בצבעים דומים או לחלופין בגוונים הפוכים היוצרים ניגודיות מעניינת. אם הריהוט בסלון כולל ספה בגוון בהיר ושתי כורסאות בגוון חרדל, השטיח המתאים ביותר הוא זה שיש בו נגיעות של שני הצבעים הללו או לחלופין שטיח בצבע אפור כהה.

שטיחי טלאים לחדרי הילדים

בחדרי הילדים יש בדרך כלל גוון שולט אשר נראה לאורך כל הקו העיצובי, נגיעות ממנו בריהוט, בטפט שהודבק על הקיר ובצבע שבו נצבע הקיר. השטיח ממשיך את הקו הזה ולכן מחפשים שטיח טלאים שישתלב באופן היפה ביותר בין כל הצבעים הללו ליצירת מראה מושלם.

שטיחי טלאים לחדר השינה

גם בחדר שינה כדאי לשלב את הגוונים המתאימים ביותר לריהוט העץ ולריפוד של גב המיטה.

נשמח לסייע לכם לבחור שטיחים נפלאים ואיכותיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *