בלוג

שטיח עגול

שטיח עגול

עיצוב של הבית כולל טיפול בהרבה מאד נושאים כמו ריהוט, ריצוף, אקססוריז ועוד.

רכישת שטיח עגול לסלון 

ההתלבטות בין שטיח מרובע לשטיח עגול נפתרת תוך התאמה מושלמת לריהוט ולנראותו של המרחב כולו. יש חדרי מגורים ששטיח מרובע הוא המתאים ביותר, אך הימצאותו של שטיח עגול מעניק תמיד נראות מיוחדת לכל סלון.

כאשר מניחים שטח מרובע, הוא מכסה את רוב שטחו של הסלון ולכן במקרים רבים, לא רואים את הריצוף כלל. לעומת זאת השטיח העגול אינו מכסה את כל השטח ולכן רואים סביבו מעט מהמרצפות כך שזהו מראה יפהפה של שילוב מנצח.

מיקומו של השטיח העגול 

בהתאם לגודלו של הסלון, אפשר לרכוש שטיח גדול עגול או לחלופין שטיח קטן עגול. יש אפשרות להניח שטיח גדול מתחת לשולחן הסלון וגם לכל הריהוט ואז בכל ניקיון צריך להוציא את הכול, אך מצד שני הילדים יכולים לשבת בכיף על השטיח העבה והם מוותרים במקרים רבים על הישיבה על הריהוט. 

אופציה נוספת היא להניח שטיח עגול קטן מתחת לשולחן בלבד, כך קל יותר לפנות אותו בעת הניקיון כיוון שהוא פרקטי יותר. מצד שני זה מצריך ריהוט ארוך שיש בו די מקום לכל אחד מבני המשפחה בהתכנסות בסלון. 

שטיח עגול לחדרי הילדים 

בכל חדר ילדים קיים מרחב פנימי בין פריטי הריהוט. הימצאותו של השטיח היא חשובה מאד כדי שהילדים יהיו על השטיח ולא ישבו על הרצפה הקרה שאינה בריאה עבורם.

בעת הרכישה בודקים את המידות של החדר וכך השטיח העגול תופס את רוב השטח והילדים יכולים לשבת או לשכב עליו כשהם קוראים ספר, מכינים שיעורים, משחקים במחשב או צופים בטלוויזיה.

הבחירה נופלת על הגוונים שישתלבו באופן מושלם עם צבעו של הריהוט, כך שיהיו נגיעות של צבע זה והחדר יהיה סולידי ויפהפה.

שטיח עגול לחדר שינה

ברוב המקרים קונים שטיח עגול אשר ממוקם בקדמת המיטה מתחת לכורסה הרוחבית שנמצאת במיקום זה. השטיח העגול מוסיף שיק ויופי רב לחדר השינה. לפני הרכישה מודדים את השטח בין החלק התחתון של המיטה לבין הקיר ובהתאם למידות הללו מחפשים את השטיח המתאים ביותר. הגוון נבחר בהתאם לשילוב שיהיה הנכון ביותר בין נראותה של המיטה, הדלתות של הארון והריפוד של גב המיטה.

דגמים של שטיח עגול 

הרכישה המוגברת של השטיחים העגולים הובילו אותנו לייבא שטיחים עגולים ממדינות שונות ברחבי העולם. יש שטיחים עגולים שהם בגוונים חלקים ואחרים שיש בכל אחד מהם נגיעות שונות של צבע כמו שטיחים אבסטרקטיים ומעוררי השראה.

אפשר לבחור בין שטיחים עבים שמתאימים לחדרים של ילדים ותינוקות שטיחים אחרים בדרגות שוני של עובי ואריגה.

אתם מוזמנים לאולם התצוגה המרהיב שלנו כדי להתרשם מדגמים שהם הטרנד החדש ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *