בלוג

שטיח שאגי – הפינוק המושלם לחורף חם

שטיח שאגי - הפינוק המושלם לחורף חם

שטיח שאגי הוא אחד השטיחים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם. הסיבה לכך היא בעיקר הרכות שלו בעת הדריכה עליו שיוצרת הנאה מושלמת.

יבוא של שטיחי שאגי יפהפיים 

הדרישה הגדולה לשטיחי שאגי דרבנה אותנו לייבא כמות הרבה יותר גדולה של שטיחי שאגי בהיצע נרחב מאד של דוגמאות, של שטיחי היט סט ופוליאסטר ממדינות כמו סין, טורקיה ומדינות נוספות. לכן אפשר להגיע לאולם התצוגה שלנו וליהנות ממבחר גדול מאד לבחירת הלקוחות.

הייחוד של שטיחי שאגי 

שטיחי שאגי הם בעלי סיבים ארוכים ורכים, בעלי צפיפות גבוהה של שיער העשוי ממשי, צמר או בתוספת של ניילון בדגמים אשר מותאמים לחדרי הילדים.

המראה המיוחד והמבריק של השטיח קיים בדגמים חלקים בשלל צבעים ובגוונים מרהיבים שמתאימים לכל סוג של ריהוט בחדרי המגורים, חדרי השינה וחדרי הילדים. כמו כן היצע נרחב של שטיחי שאגי ועליהם צורות הנדסיות בכל רחבי השטיח כמו מעוינים ומשולשים בכמה צבעים מרהיבים כמו ורוד וכחול על רקע לבן או שמנת, בכמה וכמה אופציות מעניינות עם מראה יוצא דופן.

הדריכה על שטיחי שאגי 

כשהולכים יחפים או גורבים גרביים ודורכים על שטיח שאגי זה כיף גדול כיוון שהרגל שוקעת בתוך הסיבים הגבוהים והנעימים. הסיבים מלטפים ומפנקים את הרגל ויוצרים אווירה חמימה ונעימה מאד.

כאשר שטיח שאגי מונח בסלון, הילדים יעדיפו במקרים רבים לשבת עליו במקום לשבת על הספה כיוון שהוא כל כך נעים. כך הם יושבים עליו ונהנים לצפות בטלוויזיה, או לשחק במשחקי מחשב. זו הסיבה שסוג זה של שטיח הוא המתאים ביותר לימי החורף הקרים. כל מי שיושב עליו נהנה מתחושה חמימה מאד לעומת האריחים הקרירים.

אפשר ליהנות מהצבעים ומהטקסטורות של שטיחי שאגי בדגמים שהם עגולים ונמכרים בכמה מידות וגם בדגמים המרובעים שנמכרים בכמה גדלים, בהתאם לצורך של כל לקוח.

ניקוי של שטיחי שאגי 

אחד היתרונות הגדולים של שטיחי שאגי הוא בעובדה שקל מאד לנקות אותו. באמצעות מגבון מנקים נקודתית את המיקום שהתלכלך ובדרך כלל מסירים זאת בקלילות. במקרים שמדובר בלכלוך רציני יותר אפשר לנקות אותו באמצעות שמפו ייעודי לניקוי שטיחים אשר מנקים אותו על פי ההוראות על התכשיר.

רכישת שטיחים לקראת החורף 

החורף הקרב מדרבן רבים לרכוש שטיחי שאגי עבור מיקומים שונים בבית. בחדר השינה מניחים אותו ליד המיטה וכך כאשר יורדים בבוקר מהמיטה ביום חורפי הרגליים דורכות על השטיח המחמם והנעים וכך מתחיל לו בוקר נפלא. אם מדובר בחדרי ילדים, אפשר להיות רגועים שהילדים יושבים על השטיח העבה במקום לשבת על הרצפה כפי שהם עושים לא אחת. 

נשמח לסייע לכם בבחירת השטיח המוצלח והמתאים ביותר עבורכם לכל אחד מהחדרים, וכך הוא ישתלב בנראות העיצובית בדירה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *