בלוג

סוגי פרקטים וההבדלים ביניהם

סוגי פרקטים וההבדלים ביניהם

בשנים האחרונות נמכרים הרבה מאד פרקטים כיוון שהישראלים אוהבים מאד את הימצאותם של לוחות העץ בעיקר בחדרי הילדים ובחדר השינה. עם זאת קיימת לאחרונה מגמה להתקין אותם גם בסלון ואף פרקטים ייחודיים המותאמים למטבח ולחדרי האמבטיה.

באולמות התצוגה שלנו אפשר להיחשף לסוגים רבים של פרקטים אשר כולם מיוצרים בטיב מעולה בכמה מדינות והם בעל תו תקן הן ישראלי והן אישורים של התקנים המחמירים בארץ המוצא.

קיימים מספר סוגים עיקריים של פרקטים, פרקטים מעץ טבעי, פרקטים למינציה ופרקטים העשויים מלוחות עץ המיוצרים עם חומרי – PVC, לכל אחד מהם קיים ייחוד והתאמה ספציפית למיקומים שונים בבית, במשרד ובמקומות ציבוריים.

פרקטי עץ טבעי

אלו הם לוחות עץ טבעי המיוצרים משתיים או שלש שכבות אשר כולן הן מעץ גושני שהוא עץ עמיד במיוחד. את לוחות העץ הללו אפשר לרכוש בספקטרום נרחב של צבעים על פי בחירת הלקוח. החל מגוונים בהירים כמו צבע לבן, אפור, גוון של עץ אורן או עץ לבנה, דרך צבעים מעט כהים יותר כמו עץ האלון וגוונים רבים נוספים עד הצבע השחור. השכבה התחתונה היא עבה יותר ולכן היא זו שמעניקה יציבות רבה ואילו השכבה השנייה או השלישית היא דקה יותר בעובי של כ- 4 מ”מ. מעל כל אחת מהשכבות מורחים לכה וכך נוצר לוח עץ יפהפה.

פרקטי למינציה

רוב מכירות הפרקטים הם של למינציה לאור נראותם המעניינת והמסקרנת ומכיוון שמחירם הוא זול יותר מאשר עלות לוחות העץ הטבעי. אלו הם לוחות של חומר סינתטי המיוצר בכמה שכבות כדי ליצור יציבות של כל יחידה. השכבה העליונה היא גם זו שמכילה מדבקה המוטבעת במהלך הייצור. מכיוון שמדובר בחומר סינתטי, אפשר ליצור אין ספור דגמים במגוון רחב מאד של צבעים.

אנו מייבאים לישראל לוחות למינציה בדגמים רבים ויפהפיים. חלקם בנויים מדוגמה בצבע אחיד ומקצתם בדגמים המשלבים כמה גוונים היוצרים יחד הרמוניה מדהימה של צבעים. כדי להעניק את החיבור לעץ, רוב הדוגמאות כוללות את נראות טבעות העץ או הגזע ומעניקות תחושה שמדובר בעץ טבעי ולא בחומר סינתטי.

הלוחות מיוצרים בכמה גדלים והלקוח בוחר אם הוא מעוניין בלוחות גדולות ורחבים או דווקא בלוחות קטנים וצרים כך שוויזואלית ייראו הרבה נקודות חיבור, דבר המעניק יופי רב לכל חדר. שיטה נוספת היא חיבור אלכסוני של פרקטים צרים בצורת דג היוצרת נראות יוצאת דופן בכל מקום.

פרקטים המיוצרים מעץ המשולב עם חומר פלסטי גמיש PVC

פרקטים חדשים יחסית שאנו מייבאים לישראל העשויים מחומר פולימרי סינתטי. עקב ההרכב הייחודי של חומרי הייצור, פרקט זה מתאים למקומות אשר בהם יש לעיתים מעט מים וגם לחות כמו במטבח ובחדרי האמבטיה. נוח מאד לדרוך על הפרקט גם ברגליים יחפות ולכן יש לו דרישה גבוהה.

הפרקטים הללו קיימים בספקטרום נרחב של צבעים ולכן אפשר לרכוש את הלוחות בצבע המתאים ביותר לארונות המטבח ולצבעם של הכלים הסניטריים באמבטיה.

התקנת לוחות הפרקט

אחד היתרונות הבולטים של לוחות הפרקט מול אריחי הקרמיקה הוא הקלות שבתהליך ההתקנה שלהם. אנשי השירות המקצועיים שלנו מתקינים תוך כמה שעות לוחות פרקט בשטחים נרחבים וזאת ללא לכלוך ובהליך נקי ומהיר לעומת זמן ההתקנה הממושך והלכלוך הרב שנוצר בהליך של ריצוף אריחים.

נציגי המכירות שלנו ישמחו להתאים עבורכם את סוגי הפרקט ודגמיהם לכל מיקום שבו תרצו להתקין פרקטים בבית, במשרד או בכל מקום אחר מתוך המבחר העצום שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *