בלוג

שטיחים קלאסיים או שטיחים מודרניים? טיפים לבחירה

שטיחים קלאסיים או שטיחים מודרניים? טיפים לבחירה

יש אומרים שבית ללא שטיח הוא בית עירום. אין ספק כי שטיחים מוסיפים המון צבע ומכניסים עניין לחלל, שוברים או משלימים את הקו העיצובי בו בחרנו ונותנים תחושה טובה, חמימה ונעימה. יש היום כל כך הרבה סוגים של שטיחים כאשר ההבדלים באים לידי ביטוי בחומרי הגלם מהם מייצרים את השטיחים השונים, בשיטת האריגה וברמת הצפיפות של השטיח מה שכמובן משפיע באופן ישיר גם על המחיר הסופי של השטיח וזה נכון גם אם מדובר בקניית שטיח בחנות וגם אם בחרנו לרכוש את השטיח דרך הרשת .

טרם בוחרים שטיח חשוב לשאול את עצמנו פרט לנושא התקציב גם לגבי הסגנון של השטיח, הצבעים, איזו אווירה היינו רוצים לייצר, להתייחס לגודל השטיח בהתאם לגודלו של החלל וכך יהיה לנו הרבה יותר קל לבחור ולהתאים את השטיח הנכון. בנוסף, כדאי להתייחס לצרכים השונים באותו חלל כלומר האם השטיח מיועד למשחק עבור הילדים או רק למטרת עיצוב וזריקת צבע…

תפקידי השטיח בחלל ויתרונותיו:

היתרון הבולט ביותר כאמור הוא בכך ששטיח מוסיף המון מבחינה עיצובית לחלל. בנוסף, שטיחים מסייעים להשלים או לשבור את המראה והאווירה שאנו רוצים לייצר בחלל. למשל, בחדר השינה, שטיח רך ונעים מייצר אווירה אינטימית, רומנטית ומרגיעה, בסלון שטיח יכול להבליט את הרהיטים שבחרנו ואף להעניק מראה יוקרתי… שטיח בכניסה לבית מעניק תחושת ביתיות שכזו סוג של WELCOME ועוד ועוד… בנוסף, בימי החורף הקרים כיף שלא לדרוך על הרצפה או הפרקט הקרירים אלא על שטיח רך ונעים.

אז מה כדאי לבחור? שטיחים קלאסיים או שטיחים מודרניים? הנה כמה טיפים לבחירה:

כשאתם נמצאים בתהליך של בחירת שטיח מאוד חשוב לשאול מה הסגנון העיצובי של הבית? לבית בסגנון מודרני עם קווים נקיים וברורים יכול להתאים גם שטיח קלאסי וגם שטיח מודרני, זה מאוד תלוי באיזו אווירה אתם רוצים לייצר. יש שטיחים קלאסיים צבעוניים עם ציורים של פעם מה שנקרא שטיחים עם עיטורים או שטיחים קלאסיים חלקים שפשוט יתאימו בכל חלל ולכל סגנון.

לעומת זאת, יש שטיחים מודרניים עם קווים נקיים, כאלה עם טלאים או עם צורות גיאומטריות שטיחים מודרניים עגולים, שטיחי מטרו או זיג זג, שטיחים בגוונים של שחור לבן אפור היוצרים קונטרסט של ניגודיות וזה רק על קצה המזלג… שאלה נוספת שכדאי לשאול לפני שבוחרים שטיח מודרני או קלאסי קשורה לאביזרים הנוספים שבחרנו למקם בחלל בין אם זה תאורה, רהיטים, צבע הקירות – אלו ועוד חייבים להשתלב זה עם זה.

חברת סהרה שטיחים ופרקטים משווקת כבר שנים רבות מגוון של שטיחים מכל הסוגים: שטיחים קלאסיים, שטיחים מודרניים, שטיחים עם ציורים גיאומטריים, שטיחים פרסיים, שטיחי שאגי, שטיחים בצבעי שחור, לבן, חום ואפור, שטיחים צבעוניים, שטיחי דנים טבעיים, שטיחי טלאים, שטיחי וינטג’ ועוד…

בחירה נכונה של השטיחים לחללים השונים בבית או במשרד תסייע להשלים את תהליך עיצוב והלבשת הבית, תעמיק אותו, תיצור אווירה ייחודית ומראה מושלם. נשמח לסייע לכם בתהליך בחירת השטיחים לחללים השונים. כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם ממש בהקדם. באתר תוכלו להתרשם ממגוון רחב של שטיחים ברמות מחיר שונות ובמגוון סגנונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *