בלוג

מדוע צמר מהווה את חומר הגלם המרכזי בייצור שטיחים?

שטיחי צמר: חומר הגלם המרכזי בייצור שטיחים - סהרה שטיחים ופרקטים

מרבית השטיחים מיוצרים מצמר בגלל סיבות שונות ומגוונות. לצמר יש יתרונות רבים והוא חומר גלם טבעי שנגזז מחיות מבויתות ובעיקר כבשים. הכבשים אינן נפגעות מהפעולה הזאת שנעשית בקיץ וההיפך הוא הנכון. הן מצמיחות אותו מחדש. יש צורך להזכיר עובדה זאת בגלל שלקוחות רבים מעדיפים שלא לרכוש מוצרים שמקורם הוא בפגיעה בבעלי חיים. סיבי הצמר הינם רכים ועדינים וניתן לקשור אותם אלו לאלו בעת אריגת השטיח. שטיח שעשוי מצמר הינו אם כן, רך ונעים למגע. ניתן לעבד את הצמר בצורות שונות ואף לקצרו, כך, שניתן ליצור מגוון רחב של שטיחים בעלי מרקם שונה אחד מהשני.

שטיחי צמר – בידוד מושלם לבית

הצמר הינו חומר עמיד שמחזיק מעמד זמן רב ללא בלאי. הוא נחשב לחומר מבודד שאינו מעביר קור, ולכן, שטיח רצפה הינו אידיאלי לחללים וחדרים העשויים מחיפוי אבן או שיש. השטיח אינו מעביר את הקור שמקורו באבנים בימים קרים. משום כך, ניתן לשכב על  השטיח ואף לשקוע לתוכו מול תנור חימום או אח מעוצב. האווירה ביום חורפי בסלון או בחדר משפחה כזה משדרת אינטימיות וחום, וזוהי אחת  הסיבות החשובות מני רבות שבגינן כדאי לרכוש שטיח צמר. שטיחי צמר רבים נארגים בעבודת יד באמצעות נולים מיוחדים שמיוצרים אך ורק למטרות אלו. ניתן למצוא שטיחים אוריינטליים שמקורם במרכז ומזרח אסיה שמיוצרים במפעלים בערים גדולות או בכפרים שבטיים נידחים.

שטיחי צמר בעיצובים מיוחדים

שטיחים אוריינטליים העשויים מצמר מגיעים במספר מצומצם של גוונים, ולרוב, עם עיטורים ודוגמאות מוגבלות. צפיפות האריגה שלהם היא גבוהה והשילוב של חומר גלם מעולה, צביעה ייחודית ושיטות  אריגה מיוחדות מייצרות שטיח עמיד, נאה  ומיוחד למראה. בשל כל אלו מחירם הינו גבוה, יחסית. בכל שטיח מושקעות שעות עבודה רבות וחומר הגלם יקר אף הוא בגלל שהינו טבעי ומצומצם בכמותו. שטחי צמר מתאימים מאוד לבתים בסגנונות כפריים אבל לא רק. בבתים כפריים הם ישתלבו היטב עם ריהוט העץ הכפרי והמסיבי ועם פריטים אחרים שעשויים מחומרים מזכוכית, ממתכת, מאבן ועוד.

ניתן להניח שטיחי צמר בחללים ובחדרים שונים בבית. הסלון, הוא כמובן, החדר הציבורי החשוב שבבית. מגיעים אליו מכרים, אורחים, בני משפחה ובני הבית. הוא החדר הראשון אליו נחשפים באי הבית ושטיח צמר גדול ונאה המונח על  הרצפה ימשוך מיידית את  עיני הבאים. הוא ממלא את הרצפה והחלל ומקנה אווירה אינטימית לחדר החשוב הזה. שטיחי צמר מתאימים מאוד לחדרי שינה ועבודה פרטיים ואינטימיים ואף לחדרי משפחה ציבוריים. ניתן למצוא שלל שטיחים בגדלים ובעיצובים שונים המתאימים לטעמם של בעלי בתים רבים. כל אחד יבחר את שטיח הצמר המתאים לצרכיו, טעמו ויכולותיו הכספיות.

סהרה – שטיחי צמר איכותיים

בחנות שטיחים מקצועית ובעלת מוניטין ניתן למצוא:

מטבע הדברים, שטיחים מצמר הם הנפוצים והפופולאריים ביותר אבל ניתן למצוא גם אחרים העשויים מכותנה ומחומרים מתאימים אחרים. לחנויות בעלות מבחר ענק יש אתר אינטרנט שמוצגים בו כל דגמי השטיחים הקיימים.

ניתן לגלוש ולמצוא שטיחים מועדפים ולהגיע לחנות כדי לצפות מהם בקרוב. ניתן לקבל ייעוץ טלפוני וייעוץ צמוד בחנות ממיטב המומחים בתחום. רכישת שטיח צמר נחשבת ליקרה, יחסית, וכדאי לעשותה במלוא תשומת הלב ולאחר בדיקה מקיפה. מומחי החנות יסייעו בכל לכל מתלבט ואף יציעו את  העסקה הנוחה והמשתלמת ביותר שתתאים ללקוח. כל מי שרוכש שטיח אותנטי יקר ערך כזה ייהנה ממנו רבות ולאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *