בלוג

פרקטים לחדרי ילדים

פרקטים לחדרי ילדים

מעצבי הפנים ממליצים במקרים רבים לחפות את חדרי הילדים בפרקטים. זאת לאור נראותם היפהפייה והיתרונות הרבים שלהם.

החשיבה המעשית של המעצבים נובעת בעיקר מהעובדה שהפרקטים מתאימים יותר לחדרי ילדים מאשר אריחים או מרצפות מכל סוג שהוא.

פרקטים לחדרי ילדים 

ילדים ובני נוער נמצאים לעיתים במשך שעות בחדרם משחקים, לומדים ונהנים עם החברים. בכל קבוצת גיל הפעילות בחדר היא שונה אך המכנה המשותף הוא הימצאותם שעות רבות בחדר. לכן המגמה היא ליצור עבורם את המעטפת האידאלית עבור שהותם, כך שתהיה להם התחושה הנעימה ביותר שאפשרית.

התאמה של פרקט עבור חדרם של ילדים הקטנים 

ילדים קטנים נהנים לשחק על הרצפה, להרכיב פאזלים, ליהנות מהסעת המכוניות, להרכיב קוביות לגו ועוד. גם אם קיים שטיח, הם במקרים רבים ישבו על הרצפה כיוון שזה נוח להם הרבה יותר. לכן המגמה היא להתקין בחדרם פרקט כיוון שחיפוי זה שומר על טמפרטורה ממוצעת גם בקיץ וגם בחורף. כך מי שיושב על הפרקט ייהנה מישיבה נוחה ונעימה כאשר לא קר מדי בחורף ולא חם מדי בקיץ.

הנוחות הזו סוחפת גם משחקים לפרקי זמן ארוכים עם חברים שיושבים על החיפוי, כולם מאושרים ואף אחד לא רוצה לחזור לביתו…

פרקט לחדרים של ילדים גדולים ובני נוער 

גם הילדים הגדולים ובני הנוער נהנים להכין שיעורים וללמוד למבחנים בישיבה על הפרקט. נוח להם גם לשחק במחשב או באייפד כשהם יושבים בכיף על החיפוי ואיתם האחים או החברים.

תחזוקה קלילה 

מי שמעוניין להקל על עבודות התחזוקה בבית, הפתרון האידאלי הוא התקנת פרקטים שלנו. מנקים אותם על ידי שימוש בשואב אבק מאסיבי השואב את כל האבק. לאחר מכן עוברים על כל המשטח עם מטלית לחה אשר ספוגה בחומר ניקוי מיוחד המיועד לפרקט. 

מבצעים פעולה זו של שטיפה עדינה, פעם או פעמיים ותוך דקות כל המרחב נקי והילדים יכולים לחזור בשמחה לחדרם.

התקנה מהירה 

ההתקנה של לוחות העץ על ידי הצוותים שלנו היא פעולה מהירה יחסית אשר אינה עושה לכלוך רב. בבית שקיימים בו לדוגמה שלושה חדרי ילדים אפשר להתקין פרקטים תוך יום אחד, לאחר מכן מנקים את המשטחים ואפשר מהר מאד להציב את הרהיטים וליצור מהפך תוך יום אחד בלבד.

רכישת פרקטים לחדרי ילדים

באולם התצוגה שלנו אפשר למצוא היצע נרחב מאד של פרקטים מעץ טבעי, פרקטי למינציה. לוחות העץ הנוחים ביותר עבור חדרי הילדים הם למינציה לאור המרקם הנוח ושפע הדוגמאות האפשרויות לחיפוי.

פרקטי הלמינציה מיוצרים משלש שכבות של לוחות עץ מאסיביים מסוגים שונים של עץ כמו עץ אלון, לבנה או אורן. מעל השכבה העליונה מדביקים את הדוגמה הנראית כחלק אינטגרלי מהלוח. מעצב הפנים מתאים את לוחות הלמינציה לריהוט אשר הוזמן או קיים בחדר הילדים.

ספקטרום הצבעים הוא רחב מאד ולכן קיימות אין ספור התאמות היוצרות יחד חדר בעל נראות מרהיבה. אפשר לרכוש לוחות פרקט בצבע אחיד כמו לבן או אפור, על רבים מהם קיימים ציורים הנראים אמיתיים של שכבות העץ, טקסטורה זו מוסיפה יופי רב לכל אחד מחדרי הילדים.

אופציה נוספת היא רכישת פרקטים המגיעים בכמה צבעים כמו שילוב של גווני חום בהיר, שמנת ואפור היוצרים מראה סולידי ויפהפה.

נשמח להמליץ לכם על הפרקטים המתאימים לחדרי הילדים בביתכם מתוך המבחר הגדול של לוחות פרקט בטיב מעולה, שפע דגמים וכמה גדלים, אשר משפחתכם תוכל ליהנות מהם לאורך שנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *