בלוג

שטיחים עגולים או מרובעים?

שטיחים עגולים או מרובעים?

ההחלטה אם לרכוש שטיח עגול או שטיח מרובע לחדרים השונים היא עניין של טעם עיצובי. ההחלטה כרוכה בהיבטים רבים אשר קשורים לריהוט, לגודלו של החדר ולנראותו הכללית של הבית.

בבתים רבים הנטייה היא לרכוש שטיחים מרובעים או מלבניים, השטיחים העגולים קיימים אך במינון נמוך יותר, כיוון שהם אינם מכסים את מלוא המרחב או את רובו.

בבתים חדשים נהוג לגבש חשיבה עם מעצב הפנים ולקבל החלטה.

בחירת שטיח עגול או מרובע לסלון

בחדר המגורים אפשר להניח את השטיח מתחת לשולחן ומתחת לרגליים של פריטי הריהוט השונים וכך ליצור מרחב נעים ביותר או לחילופין לרכוש שטיח גדול אשר מכסה את רוב החלל של חדר המגורים מונח מתחת לכל הרהיטים ומותיר גם שטח שעליו ילדים יכולים לשבת כדי לצפות בטלוויזיה, לשחק וליהנות עם המשפחה והחברים.

ההחלטה אם לרכוש שטיח שיכסה חלק נרחב מהשטח או לא, היא החלטה אישית ותואמת את תפיסת העולם של הלקוח ואת הצרכים אשר מתאימים לבני הבית בהתאם לגילם של הילדים ולדפוסי ההתנהלות בכל בית.

בחירת שטיח עגול או מרובע לחדרי הילדים

בחדרי ילדים רבים אפשר לראות שטיחים מעוגלים אשר ממוקמים במרכז החדר, בין המיטה, הארון והשולחן. גודלו של שטיח זה תופס בדרך כלל את רוב המרחב וכך הילדים יושבים בדרך כלל עליו ולא על הרצפה שמבצבצת במיקומים שונים. המטרה היא שרוב הרצפה תהיה מכוסה כדי שהילדים לא ישבו על הרצפה.

בחדרי ילדים גדולים, בוחרים במקרים רבים שטיחים מלבניים כדי שהשטח כולו יהיה מכוסה וישמש מצע נעים לילדים היושבים עליו שעות.

בחירת שטיח עגול או מרובע בחדר שינה

לקוחות רבים רוכשים שטיחונים מלבניים אשר ממוקמים בשני צדי המיטה וגם שטיח מלבני נוסף אך גדול יותר אשר ממוקמת בקדמת המיטה הזוגית. נעים מאד לדרוך על השטיחים הללו במיוחד אם מדובר בשטיח עבה.

אחרים מעדיפים לרכוש שטיח מרובע או מלבני גדול אשר ממוקם מתחת למיטה כולה. שטיח עגול באופציה הזו הוא לא מתאים למרחב כיוון שהמיטה היא מלבנית.

בחירת שטיח עגול או מרובע ברחבי הבית

אחת האופציות המעניינות היא רכישת שטיח עגול אשר ממוקם בפינת האוכל ועליו ממקמים את שולחן האוכל, הן אם הוא עגול והן אם הוא מלבני ונפתח. באפשרות זו נוצר היבט מעניין של שטיח אשר נראה בנקודות שונות במרחב ומוסיף יופי רב למראה הכללי.

הבחירה בין שטיח עגול למרובע אינה פשוטה והיא תלויה בגורמים רבים כמו גודלו של כל חדר, אופיים של הרהיטים וגודלם, הרצון של בני הבית וגילאי הילדים.

נציגי המכירות המנוסים שלנו, ישמחו לסייע לכם לאחר חשיבה משותפת בביצוע הבחירה הנכונה אשר תהיה המתאימה ביותר מבחינה וויזואלית ובהתאמה של המרחב בכל פינה בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *