בלוג

שטיחים למסדרון – לתת תחושה של רכות

שטיחים למסדרון

המסדרון הוא אחת הפינות בבית להן אנו שוכחים להקדיש תשומת לב.

כאשר אנו עוסקים במלאכת שיפוץ או שדרוג הבית אנו כמובן דואגים לכל החדרים הגדולים כגון מטבח, סלון, חדרי ילדים ועוד אך המסדרון תמיד נשכח. אך למעשה אם תשימו לב תראו שאנו עוברים בו פעמים רבות במהלך היום ואין ספק כי הוא חיוני מאוד עבורנו וזוהי סיבה מספיק טובה להשקיע בו מעט מחשה.

אם אתם מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר לשדרג את המסדרון שלכם אין ספק כי הוספת שטיח לאופר היא הפתרון האולטימטיבי.

לשטיחים יתרונות רבים שהופכים את השימוש בהם מומלץ מאוד, חלקם יוצגו כעת לפניכם.

למה להוסיף שטיח למסדרון?

על פניו הוספת שטיח למסדרון נשמעת חסרת טעם וחסרת חשיבות אך אם תחשבו לעומק תבינו כי מדובר בתוספת מומלצת מאוד ממספר סיבות עיקריות:

  1. תחושה- אנו עוברים במסדרון הבית שלנו מספר רב של פעמים ביום על מנת להגיע מחדר לחדר או לעבור מחלל לחלל. הוספת שטיח למסדרון תהפוך את ההליכה לנעימה ורכה יותר כאשר התחושה תחת רגליכם תהיה חמימה ונעימה ולא קרה.
  2. עיצוב- גם מסדרון הבית שלנו יכול לתרום לקט העיצובי של הבית. התאימו את השטיח לשאר חלקי הבית ובכך תהפכו אותו לנאה אף יותר.
  3. הגנה- דווקא המסדרון הוא המקום בו הילדים הקטנים שלנו נוטים לרוץ הרבה על מנת לעבור מחדר לחדר. תוספת של שטיח תספק להם הגנה במקרים בהם הם נופלים או מקבלים מכה.

שטיחים למסדרון טיפים לבחירת שטיח למסדרון

החלטתם להוסיף שטיח למסדרון שלכם ואינכם יודעים מהו השטיח הנכון ביותר? כמובן שהנקודה החשובה שצריכה לעמוד לנגד עיניכם היא התחושה שהשטיח מספק.

חפשו אחר שטיח שיספק לכם תחושת נעימות וחמימות כאשר אתם עוברים עליו. כמו כן, מכיוון שמדובר באזור בבית אשר נמצא בשימוש רב מומלץ לבחור שטיח בעל צבעים מעט כהים, או לפחות לא בהירים מידי.

בחרו בשטיח שאינו מתלכלך במהירות כך לא תהיו צריכים להיות משועבדים לניקיון שלו.

לבסוף, התאימו הן את סגנון השטיח והן את גווניו לסגנון השולט בבית כך שתיווצר תמונה מושלמת של חלל בית מוקפד ואסתטי.

כל בית צריך שטיח

אם יש פריט שיעזור לכם לפוך את הבית שלכם לאטרקטיבי יותר אין ספק שזהו השטיח. השטיח הוא זה שנותן את הטאצ’ הסופי למראה של כל חדר וחדר בבית ובמרבית המקרים אף למסדרון.

תוספת של שטיח תיצור מראה ביתי וחם יותר ותוסיף כמובן צבע וחן לכל מקום בו תניחו אותו. הקפידו לבחור בשטיח נכון עבור הבית שלכם ותקבלו בדיוק את התוצאה עליה חלמתם.

בין אם אתם מחפשים אחר שטיח ספציפי ובין אם אתם עדיין מתלבטים, היכנסו לאתר של “סהרה” ותוכלו להתרשם ממגוון רחב של שטיחים בסוגים, צורות וצבעים שונים אשר יתאימו לכל חלל של הבית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *