בלוג, כללי

פרקט למינציה – מהו ומהם היתרונות שלו?

פרקט למינציה - מהו ומהם היתרונות שלו?

אחד האלמנטים הכי חשובים בתהליך העיצוב וההלבשה של הבית הוא הרצפה. בחירת הריצוף משפיעה על כל מראה החלל והיא זו המעניקה לכל חלל את האווירה שהיינו רוצים לקבל בסופו של תהליך העיצוב. בין החיפויים הפופולאריים בשנים האחרונות הוא פרקטי הלמינציה. מהו פרקט למינציה, מהם היתרונות שלו – על כך בפוסט הבא!

בשונה מפרקט עץ מלא, פרקט למינציה או מה שמכונה גם דמוי פרקט הוא פרקט העשוי מחומר הנקרא HDF – חומר שעובר תהליך הנדוס ההופך אותו לחזק במיוחד. למעשה מדובר בסוג של תערובות עץ העשויות מנסורת עץ וסיבים של תאית. את הסיבים מערבבים עם דבקים מסוגים שונים ואת התערובת יוצקים לידי תבניות, מעבירים סוג של תהליך חימום ומקבלים בסופו של התהליך מאין משטח אחיד ונוקשה, עליו מונח מאין טפט דמוי עץ מכל מיני צבעים, מרקמים ודגמים.

על הטפט יש חומר אקרילי שמגן על המשטח ומאפשר עמידות לאורך שנים רבות. קיימים שני סוגים עיקריים של פרקט למינציה: פרקט למינציה עם פאזות – סוג של חריץ מה שמעניק לפרקט מראה אותנטי וייחודי או פרקט חלק ללא חלוקה.

בפועל, פרקט הלמינציה בא לחפר על חסרונותיו של פרקט העץ המלא בין אם זה התקנה מורכבת, מחיר יקר במיוחד, תחזוקה אינטנסיבית לאורך השנים ועוד. אמנם הפרקט עשוי מחומרים סינטטיים, אך בפועל, מכיון והפרקט עבר המון שינויים בשנים האחרונות ומדובר בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים מעולים, אנשים רבים יתקשו לעשות הבחנה בין פרקט למינציה לפרקט אמיתי.

פרקט למינציה - מהו ומהם היתרונות שלו?

פרקט למינציה יתרונות:

1. אין צורך לחדש או לבצע טיפולי תחזוקה– פרקט העשוי מעץ מלא נוטה להישחק עם הזמן, צובר סריטות וכתמים בשל תכונותיו של העץ הטבעי, לכן פרקט למינציה מהווה פתרון מושלם למי שלא רוצה להתעסק עם טיפולים ותהליכי תחזוקה כמו ליטוש וצבע. בנוסף, פרקט למינציה עמיד מאוד נגד סריטות, לחות ואור, לכן אנו יכולים להנות ממראה חדיש ונקי לאורך זמן.
2. מגוון של דגמים וצורות – היום, הפרקטים דמוי העץ החדשים מגיעים במגוון של צבעים, דוגמאות וטקסטורות של חומר העץ מה שמדמה בעצם פרקט עץ מלא ולעתים אף קשה מאוד להבחין בין השניים. עובדה זו מאפשרת לנו לייצר באופן מדויק את האווירה שהיינו רוצים בכל חלל וכך ניתן להתאים את סוג הריצוף למראה העיצובי של הבית בין אם בחרנו בעיצוב מודרני, כפרי או משולב. בנוסף, ניתן לבחור בפנלים התואמים לדוגמת הפרקט שבחרנו מה שייצור שילוב אופטימלי והרמוניה בכל חלל.
3. קל להתקנה– פרקט למינציה מגיע עם חיבורים מיוחדים המקצרים מאוד את זמן ההתקנה והופכים את התהליך לפשוט וקל. החיבורים נמצאים לאורכו ולרוחבו של הפרקט. ברוחב של הפרקט מה שנקרא בראש הפרקט, יש מאין פלסטיק המספק הגנה מירבית ומונע את פתיחתו של הפרקט.
4. ניקיון פשוט ומהיר – כל מה שצריך זה רק להעביר מטלית לחה והפרקט נקי לחלוטין מה שחוסך זמן רב בתהליך הניקיון של הבית.

לחברת סהרה שטיחים ופרקטים ניסיון של שנים רבות בשיווק והתקנת פרקט למינציה מכל הסוגים במחירים ללא תחרות כבר שנים רבות. באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון של פרקטים מסוג למינציה, להשאיר את הפרטים האישיים שלכם ואחד מנציגי השירות שלנו יחזור אליכם תוך זמן קצר.

לסיכום, הבחירה בריצוף דמוי פרקט חוסכת לנו זמן יקר ולא מעט כסף, מעניק לביתנו מראה ייחודי, נקי ואלגנטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *